Gurigás nőnap

Hosszú utat járt meg  fejemben az idéni nőnapi ajándék. Valaki meg is kérdezte: Talán nem férfit játszom, hogy ilyesmin töröm az agyam...
Hát nem, én óvónénit játszom- és jószívvel valami épkézláb dolgot szerettem volna hazaküldeni.Olyat, amit az én gyermekeim is hazahoznak, és én is szívesen kiteszek.
Nevezetesen faliképet.
Aztán meglettek az alapanyagok- a kartonok, verejtékes munkával-köszönöm a segítségemnek:)-, a filcanyag bevonni, a színes raffia szál, meg a kis virág. Ez utóbbiról kiderült, sokkal szebb lenne, ha szalmavirággal helyettesíteném, és meglett  a prototípus.
Nem rossz- de hol a gyermekmunka benne? Az anyag meg a virág csak pisztollyal ragad- azzal nem dolgozhatnak a gyerekek az óvodában. Abban pedig egyre inkább kezdtem kételkedni, hogy a női hozzátartozók az én munkámra lennének kíváncsiak. Mindenki gyermeke keze nyomát szereti csodálni. Hála Istennek.
......itt a helye annak, ami bennem lezajlot, míg a következőkre jutottam, de nem részletezem.......

További vívódások, különbnél különb variációk után ez lett belőle. Pofon egyszerű, elfogadható dolgok:


- gurigák- címet magyarázandó- ,kartonlapocskák, kis papírtasakok, színes lapok, raffiaszál, krepp-papír...

És az eredmény: egy kis szatyorka, amit kidíszítettek kedvük szerint, abba meg elhelyezték ezt a multifunkcionálisnak kinevezett ajándékot- ceruzákat, 2-3 ollót, de akár pár szál szárított vagy szalmavirágot is megbír, jelen esetben pedig mi postaládának használtuk: minden gyerek rajzát csavartuk bele. Valahogy így:
Nos ennyire tellett:)
A. is gondosan elkészítette a magáét- s miután szomorúan bejelentette, hogy kár, hogy én vagyok az óvónéni, diadalittasan adta át kis ajándékát Apának. Ő nagyon örült, és meg nyugodt vagyok: sosem róhatja fel, hogy férfiak napját nem ünnepeljük.

Szeretettel,
Júlia.

Megjegyzések

  1. Erről beszélek!!!! Ez csodálatos...és ismét nagyon ötletes! Júlia te többet tudsz..erről árulkodnak a képek!!! Mi tanulunk tőled....!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm.Ez valódi meglepetés hozzászólás, és mindenképpen kötelez :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések