Megtalálni

egy oldalt, naplót....különlegesnek tartom. Én ugyanis keresgélve érdeklődési körömnek megfelelően- kreatív dolgokat, ötleteket,gyermeknevelési tanácsokat, tapasztalatokat, mély gondolatokat az élet nagy igazságairól....nagyon szép helyekre jutottam el. Ha előlről kellene kezdenem, nem biztos, hogy ugyanide találnék...és ezt végtelenül sajnálnám. Rengeteg élményben volt részem rövid blogolvasó pályafutásom alatt. Elképzelni nem tudom, mennyi nagyszerű blog létezik. De örömmel nyugtázom, hogy amelyeket én olvasom, nagyon kedvemre valók.
Páran eljutottak ide hozzám - mint  a kisbabához, amikor születik, és megállapítják róla, hogy - Szép...ügyes...nagyra fog nőni. Én örülök ennek- hiszen többnyire saját írásaikra való reagálásomat olvassák.
És ha netán valaki csak úgy....keresgélve...éppen ide talál, megtisztel azzal, hogy elolvassa soraimat.
Köszöntöm és köszönöm- visszamenőleg és előre is.


Megjegyzések

  1. Minig jó olyan helyen lenni....ahol várják az embert!

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon örülök, hogy rád találtam. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések