Tavasz van

"Párizsban egy vak ember táblát tett a nyakába és úgy indult el útjára. Ezen a táblán az állt: Tavasz van és én vak vagyok. Ez az ember azt akarta elmondani, hogy ti, akik láttok, másképp értelmezitek a tavaszt, mert be tudjátok fogadni szemeteken keresztül az élet megújulását, de én vak vagyok. Én nem tudom befogadni ezt a növekvő, gazdagodó életet, ami tavasszal megjelenik a szememen keresztül. Vajon nem mindannyiunknak ezt kellene elmondani , tavasz van, és én vak vagyok, én nem tudom befogadni lelkembe az életnek azt a teljességét, amit az Isten elhozott. Keresztelő János azt mondta azoknak, akik hozzá mentek: én nem tudlak benneteket megújítani, én vízzel keresztelek, és létetetk legmélyén nem tudom elérni azt, hogy megújuljatok. De utánam jön valaki, aki tűzzel és Szentlélekkel keresztel majd. Jön valaki, aki azt mondja: ember, én meg tudom tenni, hogy ami a természetben megtörténik, az megtörténjék a szívedben is."
                                                                                                                       Szathmáry Sándor

Az őszről maradt szárazságok között sarjad az új élet.
Feleletként kérdezem - megtörténik-e bennünk is a csoda?


Milyen érdekes, hogy a szárazságok mégiscsak éltetik az új életet :)
Szeretettel, a félelmet legyőzni hívatott böjti napon.

Megjegyzések

  1. Nagyon szép és igaz ez a hasonlóság...

    Köszönöm...

    Piroska

    VálaszTörlés
  2. Pedig milyen sokan élünk vakon, annak ellenére, hogy látunk.... látni és érezni a körülöttünk lévő szépséget nem mindenkinek adatik meg..., mert először is akarni kell és én hálás vagyok, amiért ha később is, de felnyílt a szemem világa....

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések