Tavaszról jut eszembe

Tavasz...
napsütés, meleg, hóvirág...és miegymás.
Megjön, ne aggódjunk.
És akkor ellepnek a tennivalók.
Én azt mondom, velem kegyesek az égiek- talán tudják, hogy kell még egy kis idő.Kinyílni- sokfelé és sokféle módon.
De van már előjele, bizony, reménységgel tölt ez el.
Hiszen vannak célok, feladatok, társ(ak), eszközök.
Meglesz.

UI. Azért el kell mondanom, én is kellőképpen köszöntöttem a tegnap a tavaszt.A lányoknál ablakot pucoltam   ( és minden , ami vele jár), függöny-sötétítőcsere- nagy vidáman szembenéztem a nappal, és jó hosszasan beengedtem a kis fészekbe. Ez elég is volt, hogy elijesszem. Aztán ma reggelre lehavazott, elborult. És visszajöttek a cinkék csemegézni. Mindennek megvan a maga értelme.

Szeretettel

Megjegyzések

  1. Én meg el vagyok keseredve, mert egy kis picuri hóvirágot találtam csupán a kertemben.....és most azon tűnődöm, hogy vajon a kutyáim tették ezt velem.....vagy mivel árnyékos helyen vannak nem bújtak ki. De akkor az az egy....mit árválkodik ott? Talán engem akart boldoggá tenni, hogy legalább egyet is láthassak......
    Így örülnöm kell annak az egynek.....
    Most altatom Kira babát és utána irány a kert.....kerítést állítok minden hová, hogy a kicsi kutyánk ne tapossa le a kibújni vágyó virágaimat, ha eljön az idejük!!!
    Itt hét ágra süt a napocska....!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések