3,5

évvel ezelőtt két kislányunk volt már.
Ebben az órában azt hiszem azon gondolkodtam, hogy is lehet egy magamfajta elég jól megtermett nőszemélynek ilyen pici babája(2900). Csendben volt nagyon, ami szintén fura volt, testvére ugyanis, azelőtt pontosan két év és nyolc hónappal igencsak harsányan tudatta a kórteremben átmenetileg időző kortársaival, hogy éhes...Szóval a 15.-ei éjjeli csendben azon is gondolkodtam, vajon otthon mi van, hogy van apa és lánya-sosem voltunk eddig távol egymástól, talán belebolondulok a nyolc napba, ami kórházi üdülésem ideje.
Aztán persze, ekkor is megtört a csend...ezúttal azonban némi sikerem is volt,a pici baba evett-aludt, ügyes ritmusban.
Kék ruhákat vittem magammal, az utcabeli asszonyok fiúnak vélték. De gondosan előkészítettem a rózsaszín-fehéreket is- rögtön másnap bekérettem, ahogy tudatosult bennem is, hogy vannak csodák, mégiscsak kislány:)Apa megvette a fülcsit is, teljesen megbíztam benne-tudtam, a legmegfelelőbbet választja.Egy kérésem volt. A lehető legkisebbet válassza.Parányit.
Így kezdődött a kaland. 3,5 éve .
Azóta sok minden történt.
Kész nagylány. Gyönyörű, okos, kedves....testvérével természetesen a világ legaranyosabb gyermekei:)
Észre sem vettem, hogyan sikerült- minden színt ismer.Ez pedig csak azért fontos, mert amíg tanítgattam, vagy legalábbis próbálkoztam vele, egyáltalán nem jött be a dolog.
Legjobb barátnője hétéves, és nagyon elkeseríti, hogy az ősszel iskolás lesz, neki meg még maradni kell az oviban.:)
Nem szereti, ha maszatos, ezért kerüli a kézzel evést, vízfestékezést.Néha gondot okoznak ezek a dolgok.
Cipőjét általában megfelelő lábára húzza.Amikor meg nem, akkor nem hajlandó megcserélni.
Büszke arra, amit önállóan el tud végezni.
Nagy akar lenni,mindenáron.Enni nem sokat eszik hozzá.
Néhány hangot nem ejt:s,sz, c, cs,r. A f-t most már jó ideje igen, olyannyira, hogy szegény Pepa is Tefa lett, csakhogy nehogy f helyett p legyen:))
Nagyon tud hízelegni, és pillanatok alatt felháborodni.Már-már kiszámítható kiszámíthatatlansága.
Büszkén lovagol, de csak Emma nénivel.
Tisztán, hibátlanul énekel.
Kedvenc játéka-Anya/Apa, játsszunk óvodást!
Rollerezik....
Nagyon élvezte ma, hogy szülinapos...még a tortát sem kérte. Csak büszkén emlegette,hogy ma Ő a szülinapos.

Szeretjük:)

Megjegyzések

  1. Nagyon kedves bejegyzés...Isten éltesse!

    VálaszTörlés
  2. Van....amihez muszáj hozzá szólni, Isten éltesse a kis Tündérkét!!!

    VálaszTörlés
  3. És, ha valamihez hozzá kell szólni, ehhez a bejegyzéshez biztosan: Nagyon sok boldog születésnpot! Isten éltesse sokáig!

    U.I. Kis üzenetet írtam a fbookon, nem tudom ha megkaptad. Puszillk benneteket. Ja és ez a zöld csodás.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon szívből jövő, bájos írás! Utólag is: Isten éltesse sokáig a lánykádat! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések