A fehér akác

legszebbik dísze a templom felé vezető járdának. Menet-jövet beszippantjuk az illatát, próbáljuk megőrizni zamatát...és a realitás talaján azon kezdek aggódni, vajon tudunk-e elegendőt gyűjteni teának- mármint  az eső miatt.Tavalyi készletünk- menta, többféle, citromfű, bodza, akác, hárs- kifogyóban van. Szóval ha őszinte vagyok, már  nagyon kéregetek innen-onnan kedves ismerősöktől, akik jobban kiszámolták mennyire lesz szükség, mire újra lehet gyűjteni. Idén sokkal többet szeretnék én is beszerezni. Teakedvelők vagyunk.
Szóval az akácfa itt van nálunk. És mégis, mi vagyunk a vendégei. Meghatározhatatlan időre. Itt lakunk, a templomkerttel egymáshoz tartozunk. Amíg ránk van bízva, addig számunkra megtiszteltetés, hogy az akáccal és minden gyönyörűségével, sok jó ember segítségével gondját viselhetjük.

Ígértem már Katalinnak, hogy megmutatom a kaput.
Kedves Dominika, megtoldom azzal, hogy vele együtt a fiatal kis akácot is mutatni fogom. Csak az idő engedje.:)

Megjegyzések

  1. Kedves Júlia, jöttem megnézni a szépséges akácvirágot, melyről olvashattam a blogomban. Gyönyörű, illatos és hasznos is, mert gyógyít.És valóban, egyfajta kapocs. Örömmel voltam itt, szépek a képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor célba ért. Örömmel látok munkához(reggelre még készülnöm kell, hogy igazán lefoglalhassam a lurkókat), ezek az óriási apróságok is lendítenek rajtam.
      Szívesen látom máskor is, amint olyat tudok mutatni, ami tetszik.( Kutakodom az írásokban apró jelek után:) )
      Jó éjt.

      Törlés
  2. Hmmm! Itt van az illata az orromban! :-)

    VálaszTörlés
  3. Szívesen megkóstolnám azt a teát, mert még sosem ittam....pont a pincénél néztem szombaton az akác fánkat, de szegényem elég silány a sziklás hely miatt kevés földje van és nem olyan szépséges, mint nálatok a templomkertben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Működik még a posta:)Érdekes lenne pakkot küldeni:)

      Törlés
  4. De kapni is igen izgalmas...! Az én drága anyósom Posta főnök volt itt a faluban....most már itthon tölti nyugdíjas éveit.
    Adni és kapni csomagot és levelet csodálatos dolog...nem is tudom a mi lányaink átérzik-e még ennek az örömét???

    VálaszTörlés
  5. Az ilyen mindenféle gyűjtögetett tealevélből, fűből főzött teát mi mama-teának hívjuk (anyukám főz ilyet), és a legfinomabb a világon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen...legfinomabbak, és a mamák- anyáink-főzik a legfinomabban:)A gyűjtés valójában most kezdődik, van már kakukkfű, a bodza még csak bimbós, de pár nap múlva már szedhető. SZükség lesz a füvekre a zsíros kenyér-paradicsom mellé:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések