Kiköltöztünk

Megtévesztésig olyan volt az idő, mint nyáron. Friss reggelek, kellemes délelőttök, szabad napok, délben tűző napsütés, melyben csak a szoba hűvöse viselhető el, hosszú-hosszú délutánok, esti séták a Maros partján, vacsora a teraszon. Mindebbe pedig beiktatva számtalan játszóteres felvonás, vidám gyermekjáték.
Örök szerelem-szappanbuborék
                                    
Tanuló
Rajong a nagy lányokért, örül, ha befogadják a játékba


Nem győztem magyarázni a lányoknak, hogy még nincs vakáció, csalóka a dolog...és adott ponton nem is láttam érdemesnek. Hogyan rontsam el örömüket?Még magam is elhittem egy-egy pillanatra, hogy valóban itt a nyár.
Mégis folyton arra gondoltam, reggel indulni kell, ott kell lenni időben, sőt- nekem még készülnöm is kell...mégiscsak figyelemben kell tartani ezt az aspektust:(
S minthogy örök igazság, hogy a dolgokat nem kell erőltetni, megoldódnak ők maguktól is, az időjárás megmakacsolta magát: beborult, fújdogál a szél, és amikor a legkevésbé várjuk, akkor kezd esni az eső.

Szentivány és Sárpatak között féluton

Csak azért, hogy máskor kellőképpen örüljek a munkás nyári időnek:)

Megjegyzések

  1. Valóban jól esett ez a kis nyaracska...de ennek az esőnek éppúgy örültem, mert aggódok a növényeimért csak így láthatom pompájukat!

    Megszeretném kérdezni Júlia, hogyan kell játszani azt a köteles játékot, mert én már elfelejtettem hogyan játszottuk....mi a neve? Hátha YouTube-on van róla videó...úgy szeretném a lányoknak a régi játékokat átadni!

    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az eső kellett- most már van retek a Falusi parókián:)
      Hát a játék neve...igazán nem leszek irodalmi:) fogalmam nincs,szerintem a magas kultúra nem is ismeri. Mi egyszerűen gumispírnek hívtuk.Ez szerintem egy abszolút tájszó.
      Megpróbálom leírni, hogyan játszák,nézz majd be:)
      És köszi a remek ötleteket.
      :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések