Kis virágkertészet

a szomszéd faluban, ott vettük idén a virágokat a teraszra meg a portikusba. Fehér muskátlit magamnak, aztán pirosat a templomhoz, néhány apróságot a ház mellé...

És amikor már azt gondoltam, csődöt mond a felelgetős jellegem, akkor olvasok egyszerre két olyan bejegyzést, aminek kapcsán meg tudom mutatni azt a kis helyet, ahol egy szorgos család nagy szeretettel-odaadással gondozza a virágokat, tanulja nap mint nap a mesterséget, és szívet-lelket melengetően kalauzol a különbnél különb virágok között.

Szóval itt az idézet:
"A kicsi dolgokban mutatkozik meg az igazi nagyság.
A mindennapi kis kötelességteljesítéshez igazi hősiességre van szükség.
Hogy valaki boldog-e sokkal inkább múlik a kicsiny dolgokon, mint a ritka nagy eseményeken."
(Berlepsch)

amit Krizantám osztott meg velünk, és amit összekapcsoltam azzal az élménnyel, amiben Mártának volt része.

Óriási munka van ebben a látszólag kis vállalkozásban. Óriási példája annak, hogy a mindennapokban való helytállásért, az életben maradásért és tisztességes megélhetésért emberek éjjel-nappal dolgoznak, és nagy fáradtság árán is képesek értéket közvetíteni, gyönyörködtetni...élményterápia.

Mivel tehát jókat olvasok, sikerül írnom.
:)
Köszönet az élményért, az idézetért és a virágért. Ennyivel tudtam és nagyon akartam  viszonozni....

Megjegyzések

  1. Nagyon szépek a képek!:)

    Kedves Júlia, elnézést kérek, ha megbántottam azzal,hogy kiléptem az olvasói közül. Bevallom, szelektáltam, és kevés kivétellel, (barátok,rokonok blogjai)csak kreatív blogokat hagytam meg, mivel időhiány végett a blogokat csak átpörgetem, és csak egy-egy nekem tetsző alkotásnál állok meg.
    Még egyszer elnézést kérek ,
    Patrícia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond:)
      1. Tegezhető vagyok, borzasztóan fiatal:)
      2. Nyilván a saját blogjához viszonyítva enyém fabatkát sem ér, mindenképpen nem a kreativitás területén.
      3. Igérni sem tudom, hogy valamikor jobb, tanulságosabb lesz, így leírva ezeket a sorokat, gondolom, magamnak:) , további jó munkát kívánok:)
      4. Ha netán megszáll az ihlet, jelentkezem:)
      Júlia

      Törlés
  2. Kedves Júlia!
    Számomra a világ egyik legértékesebb dolga, amikor valaki időt és fáradtságot nem kímélve dolgozik valamiért, amit szeret és amiben hisz!
    Csodás példája ennek ez a gyönyörű családi kertészet!
    Örülök, hogy megmutattad! :-)
    Az idézet pedig örök érvényű... Nem hiába kívánkozott ki ennyi idő után a fiókból és pont most...
    Köszönöm, hogy megosztottad!
    Kriszta

    VálaszTörlés
  3. Milyen gyönyörű minden...egy egész napot el lehetne ilyen szép helyen tölteni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések