A postaláda

nagyon fontos volt mindig nekem. Gyerek és nagyon ifjú koromban- ti. most sem vagyok valami öreg:))- naponta kétszer is képes voltam ellenőrizni- ad absurdum, amikor tudtam, eljárt már a postás, aznap biztosan nem hoz még egy levelet. És mégis, hátha alapon....

Hosszú éveken keresztül leveleztem FO-val, aki mai napig szívemhez nagyon közel áll, csak a divat változása miatt ritkultak a levelek, helyette telefonálunk-bár koránt sem elég sűrűn. Őt még nem fertőzte meg az internet :), így ezt a módot választottuk kapocsnak.

Szintén hosszú éveken keresztül jöttek-mentek a levelek Kolozsvárra. Minden bélyeg megérte:))

Német és angol tudásomat is így csíszoltam elfogadhatóra, amikor a holland lányokkal hosszú oldalas leveleken számoltunk be egymásnak életünk mindenféle eseményeiről, rácsodálkozva, hogy milyen furán is élnek a nagyvilágban az emberek:) Hol voltunk mi akkor Hollandiától, és aha-hol vagyunk ma is. Na őket már megfertőzte az internet, és akkor a jó öreg féjszbuk által tartjuk a kapcsolatot- persze, ezek az itt lepirkált tőmondatok már nem segítenek oly mértékben nyelvtudásomnak.

És akkor, hogy kerül  a csizma az asztalra.

Kezdem észrevenni, hogy lassan ott tartok, hogy naponta kétszer megnézem a postaládát- ezt, és kíváncsian várom, ki mit üzen. Persze sokszor senki semmit:).De amikor azt olvasom, hogy itt valaki valami kedvére valót talál, még ha csak útbaigazítást is egy másik, igazán remek oldalra, akkor nagyon jól érzem magam. A legjobb, hogy én magam értékekre találok,amit nem feltétlenül nekem, de mindenképpen nekem is lejegyeznek emberek, szerte a világban- és ezektől a dolgoktól én gazdagabb vagyok.

Érdekes ez a divatos levelezősdi:)Vajon 15-20 év múlva hogyan emlékezem majd rá?

Amikor lefestettük-zöld volt, megkopott-, és kidíszítettem, még sejtelmem sem volt arról, hogy én ezt valahol megmutatom, ezért nincs előzmény bemutatás. De büszke vagyok rá-ide is várom mindig a leveleket:)

Megjegyzések

  1. Előszöris NAGYON szépen köszönöm a dijat....Te vagy az első akitől dijat kaptam. Mindig emlékezni fogok rá:))

    Másodszor, gyönyörű ez a postaláda, ti festettétek???

    Utólagos engedelmeddel, letegeztelek...Remélem nem haragszol...körülbelül egyforma idősek lehetünk, mivel kis gyerekeid vannak Neked is...

    Üdv.
    Piroska

    VálaszTörlés
  2. Szívesen, örömmel tettem, mindig szeretettel nézek be hozzád. örülök, hogy tetszik a díjazás, add tovább:)

    A psotaláda alapját R. adta, a barnát, a diszítés az anyém. Azóta is készülök a konyhabútort kidiszíteni- a zöld alapig jutottunk el- az sokszor látszik képeken:)Igyekszem.

    Viszont szia, részemről rendben:)Lassan már csak mifelénk magázódnak.

    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések