Valami szépre vágytam

portörlés közben, amolyan elhárító mehanizmusként: a nagy könyvespolc porától szabadulva nagyon szerettem volna valami lélekemelő gondolatot olvasni.

Gyorsan, aktuálisan- így anyák napja hajnalán.

Simon András- Életed üzenet c. kötetét lekaptam, és ezt olvastam elsőre:

Minden család 
egy pompás virágkehely
Isten színes virágoskertjében.
Azért is szép,
mert Te benne vagy.
Áldjon meg az Úr 
családoddal együtt.

Megtaláltam tehát, amit kerestem. Ez jól esett. Szívmelengető arra gondolni, hogy valaki életét széppé tudom tenni. Széppé tudom tenni?

Az ünnep nekem is szól- és minden anyának. Óriási felelősség a mienk- széppé tenni a család életét, ünneppé varázsolni minden pillanatot, ami adatik.

Igen, szép család. Szeretem őket :)

UI. Felelet Mártának:)
1. Nagy a dilemmám: énekeljük holnap, hogy orgona ága, barackfa virága- holott ez utóbbi már csak emlék...:)
2. Jut eszembe- Elhull a virág, eliramlik az élet....kezdet és vég- tudni kell a kettő között megtapasztalni a      lényeget.valahogy úgy, ahogyan az almafát szemlélték. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések