Lelassítva- avagy a koronarózsa élete


Egyszer az életben szeretnék valami nagyot alkotni.
Nem ezzel a sorozattal kezdődik- mint ahogyan a tarisznyával sem:)

Mégis nemesen nagyra törekedve jó érzés kicsi szép dolgokat észrevenni- legalább.

Prózaibb módon azt akarom mondani:a néhány szál török kontyból , koronarózsából (stb) így növekedett  a napokban egy szálacska az udvaron.

Megjegyzések

  1. Nagy ötlet, hogy ezt így megörökítetted! :) ...csak az érdekesség kedvéért: nálunk vasvirágnak mondják ezt a növénykét.
    Azt hiszem, mindannyian így vagyunk, szeretnénk valami nagyot alkotni, valamiben jó lenni, hogy bizonyítsunk magunknak, a világnak. Szerintem nagyon is lehet, hogy épp ezekkel a botladozó lépésekkel kezdődik az alkotás, a lehetőség benne van :)

    VálaszTörlés
  2. Nálunk meg rézvirágnak hívják, vagy zinnia:) tulajdonképpen mindegy, fém a vas is meg a réz is:)

    VálaszTörlés
  3. Igen...a korona meg fémből készül:)
    Köszi, lányok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És most én azt hiszem felteszem az í-re a pontot, mert nálunk, 'úrfirózsának' hívják ezt a virágot:)))
      Nagyon szépen megörökítetted a bimbó fakadását...

      Apropó...az előző bejegyzéseidből arra a következtetésre jutottam, hogy neked óvónéni a szakmád:) eltaláltam????
      Üdv. és szép napot...

      Piroska

      Törlés
    2. :)Erről akkor még írnom kell...
      Igen, minek utánna visszaadtam az érdemösztöndíjat, és évfolyamelsőként eljöttem a néprajz- magyarról, mert nem tetszett valami, elvégeztem az óvó- tanítóképző főiskolát, aztán a kiegészítő évet, hogy egyetemnek számítson. Tanítottam, majd amikor csak óvónői hely került itt helyben, akkor váltottam...olyan távol állt ez tőlem, mint az ég a földtől. Aztán beletanultam, megszerettem, mostanra megbékültem...bár nem biztos, hogy belevénülök.
      Nektek is szép hétvégét, lassan itt van:)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Örülök, hogy néha sikerül személyre szólóbbat írni-mutatni:)

      Törlés
  5. Én csak most jutottam ide, de nagyon jó ötletnek tartom ezt a sorozatfotózást! Jó volt nézni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanra nekem is egyre inkább tetszik:) Kár, hogy te nem írod, minek nevezitek...gyűlt már néhány név...csak tudnám, honnan, a világ mely tájáról...

      Törlés
  6. Nagyon tetszik a sorozat! És ha gondolkodsz is egy esetleges későbbi váltáson, olyan jó, hogy már biztosan lesz pár gyerkőc, akinek hasonlóan követheted az útját...!

    VálaszTörlés
  7. Jé ezt a nevét nem is ismertem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hanem melyiket? :) Kérem szépen, mert akkor most már begyűjtöm.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések