Mert megérdemlitek,

hogy szóvá tegyem.
Nemigen tudok úgy, és annyit írni, ahogy és amennyit szeretnék, de mindarra,amit így is kijelzek magamból, olyan pozitív visszajelzéseket kapok, melyek lendítenek-segítenek-kedvet adnak.
Köszönöm, hogy ideszóltok, hogy láttok valami fantáziát abban, amit szerény világunk nyújthat-jelenthet.
Eltelnek a zsúfolt napok, s akkor önmagam leszek, addig néhány virág nyárias udvarunkról , mit adhatok, szeretettel:)


Megjegyzések

  1. Köszönöm.
    Én olvasgatlak, de ritkán jelzek vissza, és ez egyre ritkább lesz, mert több időt szeretnék a családommal tölteni, és többet szeretnék alkotni.
    Szép nyarat!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Nagyon aktívnak én sem mondhatom magam. Azt a keveset is, amit e téren teszek, igyekszem a nyáron minőségibbé csiszolni...hogy érdemes legyen.
    Nagyon szép nyarat, várva viszont az új alkotásokról való jelzést:)
    Júlia

    VálaszTörlés
  3. Ahogy végignéztem a képeket, mindegyikről eszembe jut, hol láttam ilyen virágokat, milyen illatuk volt. A második képen levőnek nem tudom a nevét, de azt igen, hogy gyerekkoromban ahogy mentem végig az utcákon melyik háznál volt ilyen virág.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vaníliának hívják itt nálunk, de szinte biztos vagyok abban, hogy ez csak népies elnevezés. Ideje lenne talán utánanéznem, de annyira találónak vélem, hogy még halogatom a dolgot.Különben nagyon szép a kétszínű virága, és illata is különleges.

      Törlés
  4. Lonicera japonica- ez lenne a második képen! Lonc egy fajtája, ami kúszónövény és illatos virág különlegességével kápráztat el engem. Kissé érzékenyebb a levéltetvekre, de illatával mindig lenyűgöz. 5 méter magasra is felkúszhat ezért kedvelt kúszónövény ez is. Ennyire emlékszem róla....a dísznövény kertészetben mikor dolgoztam az volt életem egyik legemlékezetesebb munkahelye....azok közt lenni és ápolgatni, ültetgetni nincs nyugodtabb hely a világon!!!! Az én álmom egy saját dísznövény kertészet....álmodj csak királylány....
    Gyönyörű virágaid vannak! Köszönöm, hogy bemutatod őket!
    Minden szépet!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam én, hogy tudod:)
      Igyekszünk ápolgatni, szaporítani virágainkat...tanulnivaló, tennivaló mindig van e téren.
      Köszi, neked is.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések