Szabadság

- sokat gondolok rá a napokban.

És amint közeledik, azon tűnődöm, mit kezdek vele. Épp elmondtam Krisztának, mi mindent tervezek erre az időszakra.
Elmaradhatatlan lakásátrendezés- ez már betegségszinten működik nálam:)
Kreatív ötletelés, festés, varrás.
Olvasás, nagy mértékben.
Kirándulás-autóval, busszal, gyalogos barangolás.
Táborszervezés, táborozás.
Eltevések- nem úszom meg, most már:)
 Hosszú esti beszélgetések a teraszon,  a békanép kuruttyoló beleegyezésével.
De legfőképpen lányos programok szervezése, megélése. Hogy soha többé ne keljen mondják:

Ha varázserőm lenne, most minden munkádat elvégezném, hogy te velünk tudj játszani. Hát anya legyen a talpán, aki sosem mondta gyermekének, hogy várjon egy kicsit, nemsokára vele lesz, játszik, és akit az ilyenfajta kijelentések nem érintik érzékenyen.( Kuncoghat most a rosszalló, hogy lám-lám, ez az eredménye a sok munkának- de én ezt nem hallom meg, hiszen amit a munkahelyen teszek, azt legalább annyira teszem az enyémekért, mint a más gyermekéért.)

Szóval a szabadságról - Anna Kolozsváron megmutatta nekem, milyen, amikor szárnyal.


Erdélyi kirándulások (3) is lehetett volna a cím, hiszen érdemes Kolozsvárra ellátogatni, nem csak a galambokért, vagy főképpen nem azokért, hanem a sok látnivalóért, és az érzésért, ami az embert átjárja effajta helyeken való forgolódásakor.( Nem részletezem, könnyen utána lehet olvasni a keresőben:) annak, aki Erdélyhez kicsit is kötődik. Aki meg nem, azt kár untatni.)

Április 20. volt-egy nap híján 11 éves házasok voltunk:) és még mindig fiatalok...
Mátyás szobor és Botanikus kert...csak kettő  a látnivalók közül:)

Annyi mindent szeretnénk megélni ezen a nyáron...vajon mit tartogat nekünk az Úr?

Megjegyzések

  1. Gratulálok a szép évekért, amit együtt töltöttetek! 11 év az sok. Tudom, mert néha el sem akarom hinni, hogy én Zsoltival 16 éve vagyok együtt...nem csak a házasságot számolom, mert minden perc kincset ér...legyen az így vagy úgy...a szeretet a fontos.
    Milyen csodás érzés lehetett a lányodnak a galambok közt sétálni...ő is egy kis édes gerle!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 16 nekünk is,1996 óta-akkor még gyerek voltam:))Talán egyszer mesélek-ha felnövök:)

      Törlés
  2. Itt vagyok, olvastam, és értettem!!! :-)))
    Örülök, hogy más is így gondolja, nem vagyok egyedül... :-)))
    Szép napokat nektek, remélem, hamarosan most már lazíthatsz egy kicsit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy örülök- mert én nálad csodaszép dolgokat találok:), és akkor ezt egy kis viszonzásnak veszem.
      Lassan elkészülünk az oviban a papírmunkákkal, remélem, újabbakat nem találnak ki:), holnap kitakarítjuk a raktárt, és akkor már csak a pénteki szülőkkel-gyermekekkel tartott találkozónk marad:)-olyan rég elváltunk:))
      Közben meg persze sokkal könnyedébb minden. Térek magamhoz, még ha csak a tervezés szintjén is állok, ami a nyarat illeti.

      Törlés
  3. A hét közepén már én is ott fogok sétálni!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések