A tarisznya,

amit évzáró előtti napra ígértem. Kész is volt (majdnem teljes egészében),csakhogy aztán úgy elünnepeltük az időt annak a bizonyos csokornak a kapcsán, hogy nem jutottam géphez...Most meg azon gondolkodom,mutassam-ne mutassam. Mert bár elég sok időt eltöltöttem vele, számomra érdekes, szívmelengető kaland volt kis búcsúzó ovisaimnak, köztük gyermekemnek is személyesen ajándékot készíteni, mégis tudatában vagyok, hogy a kistáska készítő iparnak nem itt kezdődik a forradalma.( Szóval a profi varrónők hunyják be a szemeiket:) ). S még mielőtt szabadkozásnak tűnne a dolog: nem a készítés mikéntje, hanem acél vezérelt. Van, hova fejlődnöm, de az eredmény így is jó: tetszett a tarisznya azoknak, akik kapták, a benne rejlő kis könyv, a kis emlékcsíptető meg a pogácsa, amivel útnak engedtük a gyermekeket.( Ha a képek láttán nem tűnne nagy dolognak megvarrni a  tarisznyát, nem csodálkozom. Emellé társult még egy olyan dolog, ami miatt nem jutottam géphez, és ami rajtam kívül mindenkinek már réges régen természetes volt, nekem meg most kellett megharcolnom e téren a magamét. Ez a két dolog pedig elég volt ahhoz, hogy úgy kidöglesszem magam, hogy gyalog ne tudjak segítség nélkül járni:) )
Szóval a tarisznya:

....
Hát nem jobb naponta írni, minthogy utólag ilyen hosszúra fogni? :)

Megjegyzések

  1. Hihetetlen, hogy milyen ügyes vagy...Gratulálok...A gyerekek nagyon örülhettek neki...és nincs szebb, jobb érzés látni a gyerekek arcán az elégedettséget, ugy-e???

    Mégegyszer gratulálok neked....

    Üdv. és szép nyarat nektek...
    Piroska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekeztem valami szépet nyújtani, még ha egyszerűt is.
      örültek, büszkének láttam őket, és biztosan szeretettek oviba járni, hiszen versenyt könnyeztek velem:)
      Nektek is legyen szép nyaratok!

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Nagyon mutatósak lettek a tarisznyák!
    Valahogy olyanok, amiket érzésem szerint később is szívesen hordanak majd a gyerekek (fiúk és lányok egyaránt)!
    (Én hordanám...)
    És a belevalók is a gondoskodást tükrözik! Jó lehet Nálad ovisnak lenni... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. AZ, hogy te szóra méltatod, nekem ebben az esetben a legnagyobb elismerés. Mindenki kedves, aki szól, de a te munkáidat ismerve összeszorult a szívem, amikor észrevettem, hogy írtál. Köszönöm:)
      Nekem nagyon jó példaképem van e területen Benned, remélem, nem gond. És továbbra sem titkolom vágyam, hogy egyszer munkáidból vásárolhassak. Valahogyan megoldom:)
      És igen, valóban mondták szülők, hogy de jó, hordható, és néhányan képesek voltak kérni- nyári kistáskának:)Na itt kezdődik a biznisz:))
      Köszönöm, Kriszta...

      Törlés
    2. Ó, Júlia, de kedves vagy! :-)))
      Őszintén mondom, hogy ha a lelkesedésed megvan a varrásra, akkor a többi is jön majd magától! Én sosem tanultam varrni, csak a férjemtől... 1,5 éve kezdtem el varrni és azóta tanulgatom innen-onnan a különböző technikákat, ami azért nem nagy tudomány egyenlőre! A lelkesedésemmel pótolom a hiányosságokat... :-)))
      És hát kifejezetten örülök a szülői megrendelésednek, mert tényleg nagyon jó kistáskák! Lelki szemeim előtt látom, ahogy kis kincseiket gyűjtik bele a nyáron...!
      Ha pedig jöttök Budapestre, akkor mindenképpen írj előtte, hogy mi is itthon legyünk...! ;-)
      Örülnék a találkozásnak!

      Törlés
  3. Nagyon szép, szeretetteli munka!!! Biztosan nagyon örültek a gyerekek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)
      Igyekszünk, s mióta ide, ebbe a világba is bekerültem, azóta még több ösztönzőm van...bár a gyermekek szeretete megmaradt fő hajtóerőnek:)

      Törlés
  4. NAGYON SZÉPEK! Ügyes vagy!!! És ne aggódj, nekem is alig-alig volt/van időm a gép elé ülni és írni, és én is csak kapkodom a fejem, hogy mások milyen sokat jót írnak. örülök, hogy most te is jobban rá fogsz érni, szeretem az írásaid! Én viszont még mindig el vagyok havazva...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig figyellek, várom a szép munkákat:)
      És igyekszem a nyáron napirenden lenni- ha írok, akkor talán magammal is.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések