A megjegyzéseknek külön örültem,

mi tagadás, a visszajelzés jól esik.( Nem úgy, mint az a pár szem eső, ami már el is pártolt tőlünk, röpke 5 perc alatt.)

S még mennyire örültem volna, és értékeltem volna, ha már régebben tudom,  mennyire körülményes azokat megírni.

Nos, azt hiszem, kiiktattam a szóellenőrzést:))- mert végre Dominikának elege lett belőle:)(Én ugye nem nagy blogos, nem is figyeltem oda erre az apró , borzasztóan idegesítő részletre:). Köszönöm, nagyon:)

Lenne néhány oldal, amit olvasok, és meg is szoktam ezt azt jegyezni az olvasottakra, ahol szintén idegöl ez az ellenőrzés- nos oda üzenem: Nem vagyok robot:), komolyan, és tiszta szívesen megjegyzek, míg bele nem unok a házszámokba.

Szóval előrelépés történt, kérem értékelni.
( És tényleg köszönöm, hamarabb kellett volna.)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések