Amikor minden eltörpül,

ami különben a hétköznapokban fontosnak tűnik. Most eltűnt...

Az is, hogy mesélni akartam Nessebarról, hogy meg akartam mutatni a tengeri közlekedés néhány gyöngyszemét, hogy írni akartam  a lámpáról meg a világításról,a fényről, arról, hogy a lányokkal itthon töltött öt év életem legnyugodtabb-boldogabb-kiegyensúlyozottabb-frusztrációmentesebb időszaka volt, arról, hogy én hogyan (nem ) mesélek, ja, meg arról, hogy láttuk a füstjelet, ami a merényletet jelentette(és fogalmunk nem volt, hogy mi éppen akkor nem vagyunk áldozatok, de bármikor lehetünk)....

Talán egy álmatlan éjszakán...

Mert mindezek eltűntek.

Ma reggel Anna(először, hosszan , összefüggően) felolvasott nekünk. Önszorgalomból, jókedvvel, reggeli után úgy, hogy abba sem hagyta, míg a mesének vége nem lett. Ez olyan élmény, amiért érdemes felkelni reggel. Úgy szeretném, hogy ha iskolás lesz, így lássa majd feladatait- nem úgy, hogy noszogatom, kérlelem, hanem , hogy örömét leli benne, szívesen végzi, és közben érzi, mindez javára válik...Szóval az első igazi mese beragyog egy napot, és táplál nagy reményeket.(Közben elkényeztet azzal, hogy csak úgy, menet közben, erőfeszítés nélkül megtanult olvasni...hajlamos vagyok arra gondolni, mindennel így lesz,...bár tudom, hogy persze nem...).


Csak ezután jöhet minden más....



Megjegyzések

  1. Kérlek,hogy olvasd el: http://mammka.blogspot.hu/2012/07/kaptam-egy-kedves-dijat.html

    VálaszTörlés
  2. Jók a felülírós élmények, csak jönnek és helyet követelnek a blogban, a gondolatainkban. Én is sokszor járok így, vannak megkezdett bejegyzések a blogomban piszkozatolva, később lehet, hogy élesítem őket, de az is lehet, hogy törlöm. Egy kicsit ülepszik legalább.
    Amikor hallottam a rádióban a híreket, gondoltam Rád. Térkép és internet hiányában nem tudtam belőni a távolságot, milyen messze vagytok az eseménytől. Huhhh! Megrázó.
    ...de Annád nagyon ügyes, biztosan nem lesz gondja az iskolában :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)Vannak dolgok, amiknek be kell érniük. Aztán van,hogy holnap már nem fontos...legalábbis leírni.

      Törlés
  3. Az én kicsim is éppen most olvas itt mellettem. " Ezért érdemes felkelni", és sok minden másért, és egy kicsit még azért is, mert te írsz, és én olvashatom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez olyan szép, hogy szinte hihetetlen, hogy nekem írtad.
      Ilyenkor azt érzem, semmibe nem kerül nekünk a jó szó, aki kapja meg...de nagyon örülhet:)
      Hát így vagyok vele....

      Törlés
  4. Valóban, az ilyen fordulópontok mindent felülírnak. Annának kinyílt a világ, ő pedig két szemmel habzsolni fogja. Legalábbis nálunk így van, amióta a lányom olvasni tud. Falja a könyveket, feliratokat, utcaneveket, gabonapelyhes zacskókat reggelizés közben, néha a kanalat is majdnem a szája mellé teszi, úgy koncentrál. Aztán jön az este ágyban olvasás. Nagyon nagyon jó korszak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik, igen...érdekes ez az önkéntesség, valamit megérzett a csodából:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések