Csomagolni

tudni kell.
Szelektíven, ésszerűen, praktikusan...stb.
Híresen rettenetes csomagolói mivoltom évről évre azért mutat egy kis fejlődést....nagyon igyekszem.(Tényleg nem tettem be a gumicsizmát a lányoknak:) )

Azért sikerült a lányok komplett ruhatárát átvájkálni, nehogy  valami lényegesebb darab ne lássa meg az anyaföldet. Van ebben is valami jó: a szekrények rendben, a vasalni való előkészítve anyunak:)
Ami a felnőtteket illeti, hát ott már túlzásba is vittem: annyira nyomasztott a busszal való utazás gondolata, hogy alig-alig tettem be valamit...a nagy bőrönd éppen színültig telt a dolgainkkal.

Tehát egy kicsi meg egy nagy bőrönd.
Kedves barátaink ajándékai lógnak a levegőben, azaz hevernek a bőrönd mellett, oda ugyanis nem fértek be...
A szendvics darabokban...ja, azt most kell(ene)készítenem, de legalább van hozzá egy vadiúj egyszer használhatós hátizsák(semmi remény,hogy annál tovább tartson). Mellesleg egész úton a lábam alatt fog futkorászni....
A szomszéd faluban richtig leellenőrzöm a lányok  útlevelét, nehogy itthon maradna.
3,5 nap- 4 személy- 12 pár lábbeli.

Hát tehetek én arról, hogy kitaláltuk, a kórus ezúttal piros cipőt húzzon? :))(Na jó, nem egyet, hanem minden nő tag külön -külön)

Illusztráció következik:)

(Legalább jókedvvel indulok- bár a gyomrom összeszorul: Istenem, haza érünk-e épen , egészségesen?)

Addig is, míg nem vagyok: nem szülni, nem hajat vágni, nem lelépni, semmi drasztikus változást! Nem szeretnék lemaradni.

Megjegyzések

  1. Jó utat nektek, sok élményt ...és várom/várjuk a beszámolót! :)

    VálaszTörlés
  2. Miért ne érnétek haza épségben,egészségben? Megadatott nekem, hogy nagyon sokat utazhattam már sok-sok ezer km-re...soha nem úgy indultam el, hogy hazaérek-e...mindig úgy, hogy igen, hazaérek:))

    Ti is hazaértek!:)

    Én már nem szülök (sajnos...), hajamat azért levágatnám, hogy ne melegítsen, lelépni nem akarok, ellenben várom az élménybeszámolót én is:)

    VálaszTörlés
  3. Szerezzetek sok élményt, legyen minden jóban részetek! Jó utat, kellemes időtöltést!:)

    VálaszTörlés
  4. Jó utat! Sok szép élményt! :)

    VálaszTörlés
  5. Mindennek van jó oldala is...és szépet az lát, aki látni akar! Így biztos sok szép élményben lesz részetek!!! Minden jót és szépet kívánok...élvezzétek ki a nap minden percét és még az álmotok is szép legyen!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, meg is volt-álmom ugyan nem sok, de szép élmény annál inkább:)Várom a tieiteket is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések