Füstjelnek

véltük, és poénkodtunk, hogy az indiánok üzennek nekünk.
Fekete, vastag füst volt, közeli látóhatáron belül.
Elkönyveltük azzal, hogy valamit meggyújtottak, nekem meg a jó öreg kombinát jutott eszembe, annak van ilyen vagány füstje itt a közelben.

A szemközti hegy füstölt...akkor nem láttam értelmét a fényképezésnek...
És aludtunk nyugodtan tovább a következő éjjel is.

Azóta egyre többet gondolok rá: lehettünk volna mi is az áldozatok. Burgas nem messze volt...

Azért az ukrán mezítlábas, félmeztelen, okirat hamisító, de lehet, hogy maffiózó rendőrök általi elhurcolása a szomszéd épületből sem volt valami szívmelengető látvány...

Hogy meggyőzni valakit bolgár nyaralásról?...Milyen lélekkel:)

Megjegyzések

  1. Annyira gondoltam rátok, mikor hallottam a hírt, reméltem, jó messzire vagytok... :(

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, így utólag is jól esik...nem voltunk messze, de úgy tűnik, nem ránk vadásztak. :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, nekem is eszembe jutottatok, mikor hallottam a hírt.

    VálaszTörlés
  4. Félelmetes ez a gyilkolási "hajlam", hogy agyakat mosnak, bábként használnak...
    Egy könyv vége felé járok: Owen Matthews - Sztálin gyermekei - családi krónika a nagy Szovjetunióról...
    Eszmék, rögeszmék- vérrel összetapasztva.

    VálaszTörlés
  5. Csak állunk értetlenkedve...micsoda szabadság...és egyesek hogyan élnek vele.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések