Ismét sznobok :)

Ahogy tavaly is megmutattam
(akkor még javában, de mértékkel iwiwezve),


Sznobok
Itt tavaly:)


 a lányok kedvéért Sunny Beachben mekiztünk. Idén sem hagyhattuk ki...Kár is részletezeni, drága is, meg egészségtelen, mégis, amikor a nagy em megjelenik, a nyálelválasztás beindul, mármint  a lányoknál..mi pedig nem rontjuk kedvüket:(
Így történt,hogy újra beolvadtunk rövid időre egy bizonyos tömegbe...nagyjából legalább jóllaktak a lányok:)

A latin betűs feliratot kész művészet megtalálni...és akkor még nem is tudod, hogy a pénztárnál nagyobb árat mutatnak :))




Hát nem magkapó?:)
Szó ami szó, a krízis elkerülte ezeket a helyeket- egy lokál sem üres, ahogy az utcáról látni véltük:)

Megjegyzések

  1. S még azokat a szörnyüséges Happy Meal műanyag figurákat is megvesszük ilyenkor nekik, természetesen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, meg...szemlesütve mondom. (Csak az egyik volt csomagolt, a másikat a reklámból akasztotta le a srác, mondva, hogy nincs több. Így aztán ma gyorsan megfürdettük a tengerben:))
      Mi ketten, a nagyok, megkóstoltunk volna valami jó kis eredeti bolgár kaját...elnapoltuk:)

      Törlés
  2. Én sem vagyok gyorsétterem rajongó, de szerintem nem számít végzetes bűnnek, néhanapján igen is belefér, és még jól is tud esni. Szerintem emiatt aztán ne furdaljon a lelkiismeret,a gyerekek élvezték, és úgysem csináltok rendszert belőle!
    Amikor még kicsi voltam és csak néhány Meki volt Budapesten, évente 1x (!) elvitt minket tesómmal anyu, és hát az akkor ÓRIÁSI dolog volt nekünk, gyerekeknek. Szóval azt gondolom a te gyerkőceid is valahogy így lehetnek ezzel, emiatt ne haragudj rájuk, és ne ostorozd magad.
    (No persze évente én is csak max 4-5 alkalommal fogyasztok ilyen helyeken, és van, csak egy fagyit vagy egy kávét választok.)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések