Liebster


 

Hogy én kedves vagyok valaki(k) számára...így az éterben, hát mindenképpen megéri foglalkozni a dologgal:)
Találkoznak a díjak, mert egyéb témáim elébe kerültek a válasznak...így remélem, nem gond, hogy egyszerre nem 11, hanem 16 kérdésre válaszolok, miután két- számomra kedves helyről- kaptam őket:

Mammka és Flóra kedvelnek engem annyira, hogy tiszteletük jeléül elküldték nekem a játékot.

Akkor válaszolok:


 Mammka kérdései:

- Miért vagy mostanában hálás?
A békéért és békességért.
Az egészségért.
Mindannyiunkért.
A mosolyért.
A felkelő napért.
A felhőkért.
.....
Csak úgy... mindenért.

- Szerinted mi az ember életének a célja?
Az enyémről tudnék szólni: békében élni önmagammal- 
mert akkor mindennel és mindenkivel békességben vagyok.

- Miért kezdtél blogot írni?
Ahogy a cím alatt áll: azon vettem észre magam, hogy olyan jó helyeken olvasgatok, hogy beszélgetni tudnék a szerzőkkel.
Arra gondoltam, ha csak néha is mondanék jó dolgokat, akkor örökítsem is meg azokat.S mire meggondoltam volna magam, arra már meg is volt- írok, hogy feleljek-blogíróknak, környezetemnek, magamnak:)
Néha azért is, hogy megfeleljek.

- Milyen terveid vannak mostanság? 
Fogyni szeretnék. De minthogy most kikiabáltam, nem fog sikerülni. ( Nekem csak azok a dolgok jönnek össze, amikről nem beszélek.Mi ez szómágia? :) )

- Milyen ajándéknak örülnél nagyon?
Egy abszolút mini méretű autónak:))

És a Flóra kérdései:


1. Miket tartasz a legfontosabbnak az életedben?
.....család, és minden, ami azt egybe és megtartja...
2. Miért kezdtél el blogot írni és miért fontos ez neked?
Hogy miért, lásd fentebb, hogy mit jelent: egy új magas mérce, amit kitettem magamnak, nehogy ne legyen, minek megfelelni....
3. Mi a célod az életben?
  Lásd fentebb...
megtoldva a keresztyén közösségek építéséért , családommal végzett közös munkában való eredményesség.

4. Hiányzik valami az életedből? 
Időnként  kergetek délibábokat, de gyorsan helyrejövök. 
Nem.

5. Mennyire fontos az neked, hogy ki mit gondol rólad?
Sajnos túlságosan...
6. Mi a véleményed a barátságról?
Az a barátom, akivel őszinte lehetek, 
és nem sértődik meg, ha nem azt mondom, amit hallani akar.
És még az is, aki nem pártol el, ha érdekesebb figurával találkozik.
Van igaz, jó barátom....
7. Jó emberismerőnek tartod magad?
 Igen.
8. Mi az, amit szívesen nézel és elgondolkoztat?
A baj az, hogy ha valamit nézek, szinte biztosan egyeben jár az eszem....
9. Milyen színeket kedvelsz?
Mindent...a relativitás ott látszik meg, 
hogy milyen körülményekhez, rendeltetéshez szánom. 
Zöld.

10. Mi ad neked örömet és boldogságot?
Alapvetően maga az élet...kisebb-nagyobb kivételekkel. 

11. Te szerinted az én válaszaim alapján milyen ember lehetek? 
(Ezt megírtam neked, személyesen:) )


Fogadjátok szeretettel, kedvesek vagytok számomra:(11 kérdés, 11 blog):


Era
Dominika,
Pillanatok,
Katici,.
Zs.
Erdna
Piroska,
Dius
Heni
Kati
Mónika

S mivel ti ugyen engem időnként mind elolvastok, külön nem értesítelek a díjról. Itt megtaláljátok.
Ha továbbkülditek, akkor az reklám lesz a számotokra kedves blogoknak, ha meg nem,.......

A kérdésre viszont ügyesen válaszoljatok, megelégszem azzal, ha itt megjegyzésben teszitek: kiiktattam a szóellenőrzést:))

Ha időd és kedvet tartja, elveszed tőlem ezt a láthatatlan tükröt, megtartod, belenézel...és 11 dolog felcsillan. Elmondod nekem, mi az a 11 dolog, amit látsz magadról abban a tükörben?

Köszönöm a megtiszteltetést:)

kedves többiek, akik szintén olvastok, szakad mega szívem, hogy a játék kitalálója 11re korlátozott ..pedig én mindannyiotoknak adtam volna. Mert olvaslak, és kedvenceim vagytok. Most veszem észre, hogy én belementem , és hirtelen beírtam 11 nevet...pedig nem akarok különbeséget tenni. Ti  mind ott, az oldalsávban, vegyétek úgy, hogy a tietek is...:) SZÍVBŐL. ( közben meg reménykedem, hogy azt mondjátok, különben sem szívesen adtátok volna tovább:))- ez persze poén, és akár tovább is adhatjátok...tényleg, mindannyiotoké:)

Megjegyzések

  1. Júlia, köszönöm, összegyűjtöm... :)

    VálaszTörlés
  2. Én is köszönöm! Igyekszem! :-)))

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Mindenképpen már a szándék is sokat jelent:)

      Törlés
  4. Köszönöm szépen. :) A szómágiában egyezünk. Nekem sem sikerül soha, amit hangosan kimondok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen. Van valami a dologban...Már bánom, hogy ezt a fogyást kikiabáltam:))

      Törlés
  5. Kedves Júlia, nem is tudom, mit mondjak. Nagyon meg vagyok lepve, meg hatva.
    Én ilyesmire egyáltalán nem voltam/vagyok felkészülve. Néhány hete még csak magamnak irkáltam, szerkesztettem a blogom, most meg már díjat kapok?! :O :)

    Az, hogy a kedvenceid közé sorolsz, igazán megtisztelő. :-)

    Még nem tudom, mit kezdek az elismeréssel, azon még gondolkodom kell (szerintem, Te is így voltál vele:),... de nagy örömet okoztál
    ...és köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó helyre ment akkor a Liebster. Hogy ki mit kezd vele, rábíztam a címzettre. Én megelégszem a képzeletbeli tükörben látott 11 dologgal. Azt örömmel fogadom. Jól esne megismerni blogot író ismerőseimet:)úgy, ahogy ők magukat bemutatják.

      Törlés
  6. Köszönöm, hogy játékot Júlia!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, hogy eszedbe jutottam és méltónak találtál a díjra!

    Flóránnak is írtam, hogy a kérdésekre (igyekszem mielőbb) emailben fogok válaszolni, mert a nyitott blogunkat valószínűleg diákjaim is olvassák (ki tudja) és bevallom, előttük nem szeretnék ennyire megmutatkozni!

    Megértésedet kérem!

    Köszönöm! ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a labdát továbbgurítottam...te kifogod, és úgy játszol vele, ahogy neked tetszik:)
      Kérdéseket nem tettem föl, mert látom, érzem, nem mindenki( én sem)mutat(hat) meg mindent , de még bizonyos dolgokat sem magáról.
      ha gondolod, mesélsz, ha nem, én akkor is maradok őszinte tetszésemmel aziránt, amit mutatsz.(emaliben erről én is többet, személyesebben írnék neked:) )

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések