Magyar illata

van a fűnek, mondta Anna, dúsan beleszippantva a levegőbe, miután a határon átmentünk, és mialatt bevártuk a második kisbuszt.
Érdekes: nem először van Magyarországon, sőt külföldön, itthon elfogadhatóan magyar vidéken él, tudja, hogy vannak körülöttünk, és a nagyvilágban még inkább más ajkúak,de erről még vele sokat nem lehet beszélni, és mégis, amikor kilép arra földre, akkor valamit érez.


Ahol a mondat elhangzott

Dobban a szív, és reméli, hozza a modern világ a történelem sebeinek gyógyszerét, szűnnek korlátok, maradnak értékek, és megpróbálunk élni a szabadságunkkal.( Talán nem vagyok túl népszerű magyarkodásommal, mégis ez ide jár. Nyugtatásképpen- jól vagyunk mi itt:) )

Megjegyzések

  1. Szívmelengető mesélős bejegyzések ezek, köszönöm szépen őket...

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Mártához. Jó olvasni a bejegyzéseidet. Nagyon hitelesek és gondolatébresztők :)

    VálaszTörlés
  3. Magam örülök...mert valójában porszemek életünk eseményei, mégis minket meghatároznak, azzá tesznek, akik vagyunk. És azok a pillanatok, amiket arra szántok, hogy elolvassátok...legdrágábbak közé tartoznak.
    Számomra nagy kihívás a mindennapok megélése:)

    VálaszTörlés
  4. Micsoda ösztönös, mélyről jövő igaz hazaszeretet ez! Ilyenekre (is) csak a tiszta, gyermeki lélek képes! ♥

    VálaszTörlés
  5. Koszonom szepen a latogatasod!:)

    VálaszTörlés
  6. Írd le a gondolataid mindenről! Megnyugtatóan gondolatokat ébresztő blog a tied.

    VálaszTörlés
  7. Azért járunk ide, mert érdekelnek a gondolataid minket...gondolatnak ereje van...a te gondolatod másra is hatással van és akár véleményt is megváltoztathatsz. Hiszem, hogy a jóság és szeretet az egyszerű emberekből fakad. Nem attól lesz valaki különleges és nagy a szememben, ha érthetetlen idegen nyelven hadobál és próbál érinthetetlen nagyvilági lenni, hanem az egyszerű érzésektől egyszerű és természetes jelleméből az őszinte szerény személyétől az apró porszemek értékelésétől válik óriássá a szememben. Teljesen mindegy, hogy mi vesz körül minket és hol élünk ezek mind csak földi javak és azt sem választhatjuk, hogy hova szülessünk evilágra...de biztos vagyok, hogy mindennek megvan az oka és a választás, hogy merre haladjunk ott van a gondolatainkban. De ahhoz, hogy tudjunk mitkezdeni ezzel a sok gondolattal tudnunk kell azt is, hogy mi lakozik bennünk ésnema nagyvilágot kell megismernünk, hanem saját magunkat...ott legbelül.
    Jaj...már nagyon belovagoltam a saját gondolataimban. Bocsáss meg, a lényeg, hogy jó veled!

    VálaszTörlés
  8. Minden mondatát, szavát többször is elolvastam ennek a bejegyzésednek!
    Olyan jó, hogy megosztasz velünk ilyen dolgokat, gondolatokat...
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tiszta szívemből teszem. És tenném. Míg ti örültök, addig van, ki azt mondja, micsoda dolog így megnyilvánulni. Pedig én azt hittem, normál keretekben vagyok, és talán építő is lehet a dolog.Dilemmázom, és folytatom- hiszen tényleg azt hiszem, ha parányi is a keresztyén, nemzeti, lelki érték -erő, amit hordozok, mégis jó, ha átadom itt is, ugye?....
      Szóval én köszönöm:)

      Törlés
  9. Szépek, bölcsek a gondolataid...

    VálaszTörlés
  10. Én kisgyerekként a vonat ablakán hajoltam ki, s szippantottam be a jó vasi levegőt.Jót nevettek a felnőttek a kislány megjegyzésén.A szülőföldemre utaztunk, nekem az volt a MINDENEM.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések