A pohár másik fele

azért nálam is tele van, és igyekszem azt látni:)

Mert hiába írtam olyan nyersen, hogy milyen is az , amikor nem olyan magazinos az élet, az a takarítós nap nagyon jó volt.







Mert együtt voltunk, ragyogó napsütésben, sürögtünk-forogtunk, hogy azért szép legyen a házunk tája.

Ilyenkor, amikor töredelmesen vallom, hogy szeretek itt lakni, hogy jó nekünk itt szépítgetni, szépen élni, sajnálom, hogy nem olvassák helyiek....No,de ez ugye nem magazin :)

Hát így egy délelőtt.

Megjegyzések

  1. Ne bánd. Jobb, ha nem olvassák a túl közeliek. Nem a rokonságra, hanem a falubelikre gondolok. Bocs' szókimondásomért, de "a pappal" és a családjával amúgyis állandóan foglalkoznak, nem kell nekik még több témát szolgáltatni, még több támadási felületet biztosítani.

    És ugye, nem légből beszélek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      csak az érzésre gondoltam, hogy talán jól esne, ha tudnák, hogy szeretem én itt. Mondjuk, tudják ők irkálmányok nélkül is.:)
      És igazad van, nemhiába írja a Falusi parókia köszöntőjében, hogy falai üvegből vannak:)

      Törlés
    2. Hát igen, üvegből... Ez jó kifejezés.:)
      Az a helyzet, hoyg tényleg mindenhol akad egy-két-néhány rosszakaró, ellenség, de azért szerencsére nem azok szoktak lenni többen. És a többiekért érdemes szeretni a helyet.:)

      Törlés
    3. ( Néha én is elbújnék egy rövid időre, hogy magam-magunk legyek, ezért megbocsájtom azoknak, akiknek esetleg valami nem tetszik...:) )
      Tudom, hogy tudod, miről van szó:)

      Törlés
  2. Jó, hogy rátaláltam a blogodra. Gyorsan el is mentem.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Isten hozott, köszönöm a bizalmat:)

      Törlés
  3. Én meg azt mondom, hogy teljesen mindegy ki mit mond...aki akar úgyis szépeket mond, aki meg csak bántóakat tud mondani...arra sem kell figyelni, mert biztos az élete is olyan bántó tud lenni...főleg, ha maga teremti maga köré. Szépen élitek az életeteket és nincs ebben semmi kivetni való...a te boldogságot sok mindenkihez eljut és ezért hálásak is neked Júlia! Gyönyörűek a lányok és nagyon tetszik a libasor""" Baráti ölelés!

    VálaszTörlés
  4. Júlia, ha mindig csak azt tennéd, ami mindenkinek megfelel, akkor nem is élhetnél. Olyan nincs, hogy valaki ne találjon valamiben kivetni valót. Tökéletes emberek nincsenek (csak jó színészek), szerintem, az nagyonis emberi, ha valaki nem próbálja elhitetni magáról, hogy az.

    Nem is értem, miben lehetne itt kivetnivalót találni. Bátran odaállhatsz az üvegfal elé!

    Amúgy meg mindenkit magát minősít a véleménye, a vádaskodása, nem azt, akiről mondja. Ez jusson mindig eszedbe! És légy önmagad, amennyire csak lehet! Egy remek teremtés vagy!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések