Ajtódísz

lett abból a hirtelen felindulásból, amivel kipróbáltam a gurigákból készült koszorúalapot, itt biztosan sokan láttátok, hogyan kezdődik a munka,és azt is, mi lehet belőle.
Két napig néztem az alapot, amibe 15 guriga került,és amihez ketten kellettünk, hogy valahogy összefogjuk, és egy tekercs ragasztószalaggal összeragasszuk. Mindenesetre nagy siker volt...persze fogalmam nem volt, hogyan tovább. Őszit akartam...haha...majd kezembe került a spárga, és egy újabb hirtelen mozdulattal elkezdtem rátekerni...két részletben lettem meg vele. Nem tökéletes kör, és nem is fedi teljesen...mit számít...a spárga  legalább elég volt:)
Akkor még egy éjszaka, amíg azon törtem a fejem, hogyan tovább, még mindig őszinek készült...
S minthogy elszólított a házimunka, gyerekpolc rendezés közben szembejöttek velem a kis állatkák...és íme:



Az eredmény nekem nagyon tetszik, magam sem hittem volna, a lányok meg örömmel fogadták. tehát sikeres a blogról való tanulás.:)

( Azért nagyon kis zárójelben el kell mondanom, hogy nem mindig. Ugyanis én nagyon komolyan veszem, amit itt látok, és bizony van, amit kipróbálok...többnyire kreatív dolgokat. Aztán van úgy, hogy nem úgy sül el, ahogy én szeretném.Hétköznapi bénaságaim címmel indítok sorozatot:
1. rész: Flóra mutatott egy tökéletes gyertyatartót, abszolút kedvencem lett. S mivel éppen szülinapozni mentünk, és azén fejemben folyton ez motoszkált, gondoltam, megmutatom vendégfogadónknak...Le is kaptam egy csészét a polcról, tányérkástól együtt, és nagy örömmel mutattam az új vívmányt. Ugye, milyen szép, kérdezem, mire ő kikapja kezemből a gyertyatartóvá vedlett kávéscsészét, sápítózva, hogy hű de poros....Jajjaj..hát engem ez nem érdekelt, nem is figyeltem, és borzasztóan éreztem magam, hogy neki ez most kellemetlen, de főként, hogy fittyet hány az én nagy örömömre. Na ilyen is vagyok...:)) )

Megjegyzések

  1. Ez tüneményes lett!!!!!!!Milyen kedves ötlet!Ellophatom?:)

    VálaszTörlés
  2. De nem látom: mivel rögzítetted a plüssöket??????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szívmelengető:)
      Természtesen, már ami az én részemet illeti, a spárgától errefelé:)
      Az állatkákat ugyanazzal a spárgával felkötöttem:)ha megunjuk, leoldom:)
      Mondjuk, hogy multifunkcionális alap, csak nem akartam túlokos lenni.

      Törlés
  3. De ötletes! Lehet, hogy egyszer én is kipróbálom.
    A zárójeles történeted meg nagyon életszagú :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. beszélgettünk az este nővéremékkel, későig, ők poénkodtak, hogy ne veszítsem lelkesedésem, így lassan meglett. Én közben sok mindenen jól elgondolkodtam. Úgyhogy a tekergetést egy ilyen beszélgetős-gondolkodós estére ajánlom:)
      Különben a másikért nagyon irulok-pirulok...balga vagyok:), ez csak velem forulhat elő.( Újabb zárójel: én mindent ennyire komolyan veszek- még a kedvenc blogjaim ötletei is:) )

      Törlés
    2. Sose irulj-pirulj! A hiba nem benned van :)

      Törlés
  4. Ennek a koszorúnak Lizi is rettentően örülne! A gyertyatartóról" meg annyit, hogy a mi örömünk sokszor nem talál el másokhoz...a lényeg, hogy a mi kedvünk akkor is megmaradjon!

    VálaszTörlés
  5. Csodás lett ez a 'gyerek' ajtódíszed...és még csodálatosabban oldottad meg a dekorációt rajta..Éppen ezért ha közeleg majd az ősz (ami mellesleg már itt van a nyomunkban) akár még lehet belőle őszies ajtódísz is, ha, kötözöl fel rá őszi terméseket, amiket a család gyűjt előtte...és így még izgalmasabb is lesz majd...A kitartásod mindenesetre nagyon nagyon tetszik:)

    A zárójeles kis apróbetűs bejegyzésedhez csak annyit fűznék én hozzá, hogy nem vagyunk egyformák...amíg engem, téged(?) nem zavar ha néha poros a csésze, ha a poros csésze mellett egy jó baráti beszélgetés születik, addig másoknak az van előtérben / idegesíti őket ha valami nem megy a maga megszokott ütemében..de hát erre mondják, hogy nem vagyunk egyformák, ahogyan kezdtem...és jól van ez így:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kedves lett ez az ajtódísz! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett! Ügyes vagy! Én is napok óta töröm a fejem ajtódíszen.:-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik!!!
    Erre az ötletre én is rákészültem, csak most még másra vannak félretéve a gurigák... :-)))

    VálaszTörlés
  9. Ez jó ötlet, nagyon aranyos lett.:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon klassz lett, ügyes vagy! Gondolom a lányok odavannak érte! :)

    VálaszTörlés
  11. Mammka,Katici, Flóra, Piroska,Zs., Amikó, Dominika, Csillagos, Kovtama, Ditti: köszönöm, a pozitív visszajelzés engem előrelendít:) na persze, azóta nem volt ilyen számottevő alkotásom, mert programot szerveztünk ezerrel, és ugye az is kreatív dolog:), de a lényegre térve- a lányoknak tetszett, valóban, felismerte Anna kisgyerekkori állatkáit, azóta is nagy becsben van!
    Remélem, hogy majd, ha valamikor is szükségetek lesz jó szóra, én épp aközelben leszek, hogy megtegyem:) Köszönöm...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések