Az előbb leírtakat

alátámasztandó,
nevezetesen,
hogy
valóban nem vagyok tökéletes,
diplomáciai érzékem nulla, így színészkedni nem tudok ( a családban nem is szükség,  a világban néha jól jönne, megkímélne néhány kellemetlen helyzettől), ergo mindig magamat, de kizárólag azt adom
persze, hogy meg akarok felelni, magamnak, mert ha ez végre nekem is összejön, akkor lengethetem a világ felé a fehér zászlót
továbbá, hogy abszolút úgy lett lereagálva ama mondat, mintha itt, közvetlen környezetemben elemezték volna- tehát jó a hatás -visszahatás, olyan, amihez szokva vagyok
végül meg azért is, mert mondhat bárki bármit, nekem a jó akkor is csak akkor jó, ha tökéletes, köztes megoldás nincs( a rossz is mindig a legrosszabb), következésképpen bele kell törődnöm abba, hogy sem tehetségesebb nem leszek, sem pénzem nem lesz több és különlegesebb  festékre, időm sem lesz soha több, hiszen az csak egyre fogy,

hozzáláttam a konyhabútor díszítéséhez.
Amíg majd évek alatt kész lesz, nap mint nap tanítgatnak a fiókok, ajtók, hogyan kell őket és mindent, ami én vagyok, szeretni.

:)

Jula néni mintája, 2000-ben Magyarpéterlakán hímezte piros-fehér-zöld kombinációban a biblia- és énekeskönyv borítóra, amit ajándékba adott. Azóta már csak a borítók vannak, meg a minta...sokféle variációban.

Megjegyzések

  1. Nekem tetszik!
    Erről is készíthetnél fázisfotókat, mint a virágokról szoktál, és majd mutasd is meg, ha teljesen kész!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lesz, Júlia! Leld nagyon sok örömöd a készítésében...!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm bizalmatokat:)
    Mire megmutatom majd, ti már rég elfelejtettétek, hogy egyáltalán elkezdtem:)

    VálaszTörlés
  4. Pedig a dolgok sosem a tökéletestől szépek...ezt szerintem te is tudod! Úgy vagy különleges amilyen vagy és minden szép, ami szeretetből megy végbe. Mint ez a festés is, hiszen nem fogtál volna bele. Meg egyébként nem értek egyet azzal sem, hogy az az ábrázolási mód jó és követendő amit tanítanak. Az iskolában még mindig csendélet és a valósághoz legjobban hasonlító rajz a tökéletes.... Nekem ez nem gyere be" azért nem, mert akkor hol van a képzeleterő és a tehetség felbukkanása. Egy festés legyen az emberre illő az ecsetvonások felismerhetővé váljon....a híres festők is pont azért híresek, mert magukat adták műveikbe....
    Ebben a mintában a te kezed alakítja ki a festés lelkét...ne ócsárold le azt amiben szeretetteljes munka van! Így egyedi...Júliás! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)Hát ez abszolút az lesz, egyedi...ez tény. Haladtam ma is néhány centit vele...
      Köszi a biztatást.Most már meg kell igazán csinálnom...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések