Az első evangélizációs nap margójára

ha nem kerül fel most semmi, akkor elmarad úgy, mint megannyi élmény, ami pedig nagyon meghatározta nyarunkat, engem...
Attól az izgalomtól, hogy vajon, hogy fog sikerülni, most sem tudtam szabadulni, kellőképpen nem aludtam az éjjel azon agyalva, jól szerveztük-gondoltuk-e az egészet. Jellemző- enyhén túlzásokba esem:)
Minden munkám így indul, és tart mindaddig, amíg találkozom az első maréknyi gyermekkel, akkor elillan a gond, olyan természetessé válik minden.
A vízvezetéknek árkot ásó presbitereknek szendvicset készítettem reggel korán, közben magamban intézkedtem: kenyér, lekvár bepakolva, színezők előkészítve, napi terv kivesézve, a Maros partján kő biztosan van, ha már víz nem is annyira, ergo lesz, mit gyűjteni, szép időnek mutatkozik...biztosan lesznek gyermekek...

És meglett az árok

Került kövecske is

És lettek, jókedvvel, sok-sok nyári élménnyel, szeretettel. Együtt volt  a sereg, s míg várom a G. beszámolóját, nekem annyi dolgom marad, megfogalmazzam, nekem mit jelentett ez  nap.

Azt,
- hogy a gyeremekek igénylik az efféle programokat, látszott a szemükben, meg abban, hogy délben igen nehezen mentek haza:)


- a legjobb történet- mesélőm nekem van


- megbocsájtó képességem elég tág keretek között mozog- szeretettel dolgoztam a fiatalokkal együtt:)


- nemes feladat a gyermekközösségek kovácsolása a lányok is lubickoltak a társaságban, azt hiszem, megszokták, hogy mi így vagyunk együtt velük, mindig mindenhol


- nagyon kedves érzés tudni, hogy gyermekeimet szeretik:)( akkor minket is...)


- a legegyszerűbb szeretetvendégség is csodákra képes



- működik még az önzetlen segíteni akarás: péntekre lesz almástészta:)

- és igen, megint azt, hogy jól van ez így- nem beletörődve, hanem megbizonyosodva:).
 

Mit hoznak a következő napok?......

Megjegyzések

  1. ... hasonlóan szeretettel teli élményeket... Nem is lehet másképp, jó volt olvasni...

    VálaszTörlés
  2. Igen szamunkra is hasznos ha megorokited elmenyeid!

    VálaszTörlés
  3. Közben lejárt, és szép volt, eredményes..csak arra való nem vagyok, hogy megörökítsem.( A Falusi parókián legalább vannak képek:) )

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések