Az a tükör

Ahogy lezártam a gépet, persze, hogy megtaláltam a megfelelő gondolatot....

Aki gyakran néz tükörbe,
az vagy nagyon hiú,
vagy nagyon bátor.(Andre Gide)

...:)

Legyetek hát bátrak!

És még mellé jön az is, hogy:

Az udvarisasság az odafigyelés, a tapintat, az elhallgatni tudás művészete.(Dietmar Lehönherr)

Azt hiszem, nem voltam udvarias:) Már többször, amikor hallgatnom kellett volna. Vajon ma  hogy lesz?....

Megjegyzések

  1. Jaj, de rossz is az az érzés, hogy bár inkább maradtam volna csendben...
    Ismerem, milyen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül ma csendben maradtam...kicsit bánom, de úgy könyvelem el, hogy így kellett lennie- nem érte meg az ügy, hogy szóvá tegyem. vagy csak éppen nekem...és az már nem is olyan fontos.

      Törlés
  2. jujj, de olyan nehéz...:) azért erőt veszek ám magamon, és belenézek:)
    szereintem jó, ha szókimondó az ember, még akkor is, ha is nem mindig udvarias...
    nehéz... nagyon...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések