....

Fogalmazó tehetségem felmondott...értelmetlen is lenne:)

Ki kell vesézni a szót, zsigereiben minden ott van:KÖSZÖNÖM.

Kezdem azt gondolni, tényleg semmi sem lehetetlen...

Megjegyzések

  1. Hú, de rejtélyes vagy :)

    Egyébként van olyan, hogy nem jönnek a szavak. Nálam is. Pl. amikor meg akarom válaszolni a 11 kérdésedet :)
    Írtó bajban vagyok vele, pedig annyira szeretném,...lehet, hogy pont azért nem sikerül:(
    Még nem adtam fel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Annyira szeretném, hogy olvassa, megtalálja a címzett...mert én tudtam, hogy sikerül, bár kaptam olyan megjegyzést, mely kételkedett a dologban:)

      Különben egy kérdésem van, és várom a 10 vesszővel elválasztott 11 dolgot:)
      Meg kell próbálni(persze, nem kötelező:)
      Nekem mindenképpen sokat jelentene:), és köszönöm.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések