Hány világ,

hány élet....

Éppen, amikor azon gondolkodom, mennyi minden fér bele életembe - család, gyülekezet,munkahely és munka, barátok, ismerősök, egyéb szociális kapcsolatok, hóbortokkal együtt talán én magam is-, és, hogy persze nem egyenlő arányban, de mindezek fontosak nekem, s közben felötlik a kisördög, aki mondogatja, hogy eddig ebben még semmi rendkívüli, ezzel más is épp így van, nos éppen akkor olvasom, hogy a blog, tk. egy magánszféra, menedék...vagy valami efféle. Mindenképpen a realitással párhuzamos kreáció.

(Akkor én ezt megint másképen értelmezem.)
Borzalmasan naiv vagyok, és továbbra is abszurdum számomra a szöveg, mely szerint

Hogyha két életem volna, az egyik szabad volna, stb.....

Nekem egy van,-és azt örökre odaadtam:)-, egy élet sok apró híddal, amelyeken sokfelé megyek, és sokfelől várom, hogy jöjjenek. A hidak hosszabbak-rövidebbek, de összefutnak egy középpontban. S azáltal, hogy kereszteződnek-találkoznak-érintkeznek, teljessé válnak, betöltik hivatásukat.

Nekem így jó.

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik ez a hidas hasonlat :)
    Sokat gondolkodtam ezen a témán, s olvasgattam is róla, talán épp ott, ahol Te. Próbáltam megérteni az álláspontokat. Talán azért volt könnyebb megértenem, mert én megtapasztaltam ezt is, azt is. Elmondhatom, a kereszteződő hidakkal sokkal jobban érzem magam, mint a párhuzamosok világában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Onnan semmi reakció...De köszönöm, hogy legalább te megerősítettél.( Sokan mondták már az ellenkező álláspontot, explicite is, azt is elfogadom.)

      Törlés
  2. A blog menedék, magánszféra lehet, mert olyan mint egy magam berendezte lakás, ahol én is vagyok, ahova vendégek jönnek, amely az én és a társak gondolataival van tele, és a kedvenc képeim vannak a " falakon".:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések