Magam gyengesége

.... a tökéletlenség alázatra tanít....

Megjegyzések

  1. Én is sokszor érzem a korlátaimat, és bevallom, sokszor nem alázatra, hanem szomorúságra indít az első percben, hogy ennyire nem bírok olyan dolgot, amit annyira szeretnék... Aztán mindig jól fejbe kólint az Isten és mutat valakit, aki még annyira sem bírja, vagy még ennyire sem egészséges, mint én, vagy megújítja az erőmet váratlanul és igen, akkor jön az alázat... Nehéz megküzdeni tökéletlenségünkkel, de felajánlhatjuk áldozatként, és mindjárt könnyebb lesz - erre katolikus barátaim tanítottak, nekem bejött:)

    VálaszTörlés
  2. Eddig láttam azt, ha valami nem tökéletes. Most viszont látom a tökéletlen szépséget! Egyre több mindenben felfedezem annak különlegességét...mint az omlott vakolat, ami megmutatja az előző életét...olyan sok mindent kibírt és látott és ez tiszteletet ad a szívemnek...tiszteletet a tökéletlenség szeretetét... Minden egyedi és minden más és mindenki másban jó...elfogadni és megváltoztatni ezt a legnehezebb, bele törődni egyszerűbb helyzet. Nem csak más hibáit kell elfogadni...a magunkét is, mert mi sem leszünk soha TÖKÉLETESEK!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tulajdonképpen egy más által, szerintem rosszul elvégzett dolog láttán jutott ez az egész eszembe. Akartam róla írni, aztán a tábori fáradalmak, meg sok más egyéb annyit engedtek meg, hogy magamba szálljak, és magamra tekintsek. Nos ez lett belőle.
      :)Kösz, hogy itt vagy...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések