Megkülönböztetett tisztelettel

Annak,aki most Erdélyben van (volt), hihetetlen közelségbe kerülve hozzánk, szinte elérhetővé téve azt a  valószínűtlen elképzelést, hogy valaha is találkozhatunk az életben, 

és

(nem mellékesen)

nagy szeretettel ajánlom hétfői utazásunk néhány pillanatát, melyek Maros-Beszterce-Suceava-Neamt-Hargita szépségeit mutatják, és erősítik meg az érzést, hogy igen- itt minden málik, szemetes és szegény- mégis lenyűgözően gazdag és szeretetre méltó.

Isten hozott, avagy visszavárunk, kedves M.

Beszterce-evangélikus templom

Főtér

Magyar kapu a besztercei vár hasonmásán

Utcarészlet a főtéren

Bucovina felé

Fenyves- még amíg a szem ellát



1201 m
Volt egy vendéglő....



Vatra Dornei- nyoma nem volt a szegénységnek, csupa jól öltözött turista sétált...és mi:)




Beszterce folyó

Megjegyzések

  1. Gyönyörű helyek vannak felétek! Egyre nagyobb a vágyódásom eljutni oda :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem győzöm eléggé mondani, hogy egyszer az életben illik is:)
      Érdemes:)

      Törlés
  2. Elképesztő szépségű helyek...a táj mindenkit magával ragad, aki eljut oda.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júlia, az én szívem először akkor szorult össze, amikor múlt szombaton Passau-nál átléptük az osztrák - német határt, és tudtam, hogy nem olyan messze lakik onnan M. (mivel előtte már térképen kikerestem)...lelkem legmélyebb zúgában van nekem is egy Vele való személyes találkozás/beszélgetés vágya...Másodjára pedig akkor, amikor elolvastam az e heti bejegyzéseit:)

      Kedves Tőled nagyon - nagyon ez a bejegyzés, amivel M.-t megtisztelted...

      Törlés
  3. Én nagyon szeretnék egyszer elmenni, és a saját szememmel látni, és minden érzékemmel tapasztalni ezt a világot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nem sok akadálya van...ha csak nem az,hogy a világ bizony sok szép hellyel kecsegtet.
      Mindenképpen el kell jönni- egy biztos állomás már van:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések