Őszi rózsa

kínlódik az istálló falánál.( Még mielőtt valaki azt hinné, tehenet tartunk, jelzem, ez utóbbi üres:) )




 

 
 



Nemsokára kiülhetek a dombtetőre, onnan nézhetek szerte szét, s hallgathatom a fák lehulló levelének lágy neszét.

Mert itt lesz az ősz, nem győzöm eléggé mondani, itt lesz újra, s szép-lesz-, mint mindig én nekem.
Tudja Isten, mi okból, szeretem, de szeretem.

Valahogy nem búsulok, hogy reggel, amikor korán csengettek a kapun, és kiballagtam, jócskán libabőrös lettem, este meg már rendben van, ha becsukom a bejárati ajtót, kezd kellemes lenni a ház melege.
Megbénított a hőség.
Kopog minden.
És por van, sok.

Enyhül a meleg, és az idő nyugis múlása időt ad a felkészülésre.

Két harmada telt el a vakációnak.Alig voltunk itthon,s még mit sem örökítettem meg róla. Egy harmada hátra van még, hogy megtegyem, és megéljük azt , amit még tartogat nekünk......

Megjegyzések

  1. Még megvan egyharmada? Az jó, úgy érzem már sokkal kevesebb van. Habár nem tudom, tényleg kevesebb van. Mi elsején kezdünk, ti nem?

    Épp ma jutottam oda egy gondolatmenetben: mennyire elegem van sokszor az oviból, hogy kikészítenek a "kölykök", másra sem vágyom, mint el onnan, és ma rájöttem, hogy már hiányzik. Azért nem annyira, hoyg sürgessem az időt, de tény, hoyg aki szokva van az afféle nyüzsgéshez, annak nagyon tud hiányozni egy idő után.
    Anna hogy van? A fenyőszirup nagyon jó: még köhög Krisztám, de már nagyon jól felszakadozik.

    Én szeretem a nyarat, és nem akarom, hogy még vége legyen. De én minden évszakkal így vagyok: nem várom, de engedni sem akarom aztán.:) Különben ma egy hete éjszaka kinn aludtam a patakparton, a szabad ég alatt. Csuromvíz volt minden, olyan nedves volt az éjszaka, pedig eső közel, s távol nem volt, és két takaróval is szabályosan lefagytam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eltelt 7 hét, maradt három, ez jóindulattal kb az az arány. Magamnak legalábbis azt mondom: ne pánikoljak, van még belőle. ( Nagyon szeretem:) )

      Törlés
  2. Nagyon szépek a képek
    és én is érzem , igen, hogy valahol mocorog a bábjában az Ősz, hamarosan kikel, és ködös reggeleket, naphosszú esőt varázsol körénk

    VálaszTörlés
  3. Hát épp ma gondoltam rá, hogy mindjárt itt van az ősz újra... reggelente és esténként már bőven elviselem magamon a kardigánt és a hosszú nadrágot. Ennek mondjuk annyira nem örülök, sokkal jobb szeretem a nyár adta szabadság-érzést, mint az őszt... De osztom az érzést ennek ellenére, mert azt hiszem, hamarabb itt lesz, mint gondolnánk.
    A képek csodaszépek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Az biztos, hogy bárhogyan is érkezne, én nem leszek rá felkészülve( mint általában sok mindenre:) )

      Törlés
  4. Nálam a kutyusok a időjósok...láttam, amint össze gömböjödve feküdt kint a teraszon! Furcsa volt látni összekucorogva orrát a szőrébe fúrva feküdni látni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kinn vannak, hamarabb megérzik...és mint oly sok mindent, jeleznek:)

      Törlés
  5. Várom és szeretem az őszt. Nem is tagadom.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legszebb évszak, vitathatatlan.( Bár mostanában mindeniknek kezdem látni a szépségét... Fejlődök én is , vagy mi lehet ez:) ?)
      Azt az éményt, amit számomra az ősz jelent, nem is tudnám elmagyarázni...peóbáltam megírni ezt előbb- hogy amíg nem éled meg, talán beszálsz a dolgokról, de ahogy megtapasztalsz valamit, azután már érzed is....ilyen az ősz. Nagyon szeretem.( és örülök, hogy ebben osztozunk.)

      Törlés
  6. És köszönöm ahozzászólást, mindig örülök neki.:)

    VálaszTörlés
  7. A fázisfotóid mindig tetszenek, de most vettem észre itt jobb oldalt a kedves gyerekrajzot, és most az a kedvenc... :-)
    Az ősz meg? Jön akkor is, ha nem várjuk. Remélem, legalább olyan szép lesz, mint a tavalyi. Azt nagyon élveztem. A színeket, illatokat, fényeket. Főként a színeket. Fantasztikus!

    VálaszTörlés
  8. Jaj, de tünemény ez a családfotó!!!!!!!Odavagyok érte!!!tegnap este még pakolásztam és nem bírom kidobni a gyerekeim rajzait, mind megvan.:)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm.Hát mi vagyunk....:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések