Révbe ér

a fenyőszirup. Legalábbis remélem.
Most, hogy újra őrzöm az Anna álmát, és készenlétben állok a kis üveggel, amiben sk szirupka van     ( mert a drága azt választotta a bolti köhögéscsillapítóval szemben), szóval köztudottan nem jön álom a szememre, stb....lejegyzem a jelenlegi állást.


Így kezdődött ugye az egész, szombaton, még a táborban (abban, amiről még semmit sem írtam, de a Falusi parókián már krónikázva van):

Rebeka szolidarizált végig, de szembetűnő a két arc közötti különbség

 Aztán Annával hétfőn volt jelenésünk doktor néninél, akihez ugye belépve minden bajunkat elfelejtjük, olyan pozitív a kisugárzása, hogy valósággal kérdezem magamtól mindig, mit is keresek én ott...Beigazolódott, hogy valóban a tábori fáradtság okozta a lázat, mandulája csúnya, antibiotikum 5 nap, de előtte csütörtökön délután menjen vissza hozzá egyedül, hogy újra megnézze.

És azóta járjuk a szinuszgörbe mély és magas pontjait, meg-megállva valahol félúton.
Láza már nem volt, a kedve sem volt rossz, nem is ítéltük szobafogságra...és azt hittük, kipihente. Aztán a tegnap reggel köhögve ébredett...és ez tart azóta is, mármint ébredéskor köhög. Itt jön be ugye a szirup.:)Micsoda sikerélmény...

A gond csak az, hogy nem csak ébredéskor, hanem most már elalváskor is előállt a dolog...ezért vagyok jelen. Hogy résen legyek, ha szükség van rám.

Szemmel láthatólag jól van, de fáradékony, érzékeny.
Én meg kiszűröm e pár nap kellemes emlékeit. Mert semmi sem történik ok nélkül. Még a betegség sem.

Olvasott reggelente magának, míg én magamhoz tértem, majd délelőttönként nekünk is hangos szóval.
Társasoztunk.
Beszélgettünk:

Anna, van lázad?
Nincs.
Jól vagy?
Hm-Hm.De azért fel vagyok hangolva ..., úgy értem nem vagyok lehangolt:)

Élvezte , és kihasználta, hogy extra figyelmet kap: megengedte, hogy a játszótéren fényképezzem, sőt ő maga is kérte.



 

 
Többet játszott Rebekával,lényegesen, és egészen jól mímelte az óvónéni szerepét.:)

Elhalmoz ajándékokkal, egyszerű kis levelekkel, kedveskedik NEKEM.


Az az éjjeli beszélgetés pedig mindent megért.

Ahogy az is, ahogyan elengedtem a gyógyszertárba( nem tudtak nagy pénzből visszaadni, nekünk meg 1 lejt kellett fizetni, és nem volt apróm:) ), mondom: ELENGEDTEM egyedül, biciklivel. Na jó, a sarkon van az épület, de akkor is, ismerve az előzményeket, mégis csak merész voltam.:) Mindenképpen azóta folyamatosan használja az önbizalom szót. Törékeny dolog, a mienk meg már-már repedezett, de úgy tűnik, összeforr mielőbb.
Borzasztó messze van...(hiperbola)



Ha nem vagyunk bajban, sokkal könnyelműbben vesszük a dolgokat. Sajnos.

És akkor a mai diagnózis: helyrejön. Ha elfogy a gyógyszer, nem kell más, a többi az orr kitakarításától függ. Reggel ráveszem, engedje meg, hogy befújjak. Ha nem jön össze- erélyesebb leszek.:)


Megjegyzések

  1. Én is virrasztok. Dolgozom, de nem tudok odafigyelni. Azt hiszem, inkább le is fekszem, hátha tudok aludni valamicskét.
    Sajnos, nagyobb baj miatt van ez. Édesapám ismét visszakerült a kórházba ma éjjel, és minden úgy néz ki, hogy a mai nap folymán amputálni kell a bal lábát.:( Ne haragudj, hogy ide leírtam ezt, de olyan nehéz magamban tartani! Édesanyámmal meg a húgommal nem lehet beszélgetni, sírnak állandóan, és bár belül én is ordítok, kívülről muszáj erősnek lennem. Olyan nehéz........ De bízom a Jóistenben, hogy jóra fordít mindent, és ha láb nélkül, hát úgy, de remélem, még sok-sok évig együtt lesz velünk édesapám!

    VálaszTörlés
  2. Sajnos, látod, sokszor nem tudunk a saját bánatunknál, fájdalmunknál tovább látni. Kívánom, hogy gyönyörű nagylányod maradéktalanul meggyógyuljon, és felejtsétek el ezt a rossz időszakot. Krisztám is köhög már egy ideje (főleg reggel, de néha napközben és este is), és már vagy kétfajta szirupot is kipróbáltunk, de nem múlik. A fenyősziruppal most jó ötletet adtál. Igaz, nekem házim nincs, de jó lesz a gyógyszertári is.
    Jó éjt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,hogy megosztottad gondolataidat.
      Eltörpül a mi bajunk , mint oly sokszor, ha más gondjait látjuk...
      Sok erőt, de főleg a lehető legjobb egészséget!

      Törlés
  3. Ez így van...a szeretet kihozza a legapróbb sérülésre is az aggódást.
    Ezt a szirupot jövőre jó volna elkészíteni...télen nálunk gyakori az éjszakai köhögés...
    SEditnek üzenem, hogy legyen erős továbbra is, mert ilyenkor nagy szükség van egy pozitív erőre, bíztatásra és néha helyre tenni a negatívba ment érzelmeket...tudom mit él át, mert papánk lassan egy éve
    leukémiás és bizony mindig fontos terelgetni és bíztatni, hogy ezzel élni is tudni kell...nem veszett el minden.

    VálaszTörlés
  4. Júlia, Flóra, köszönöm szavaitokat!:) Éppen most tudtam meg, hogy még van remény. Ma nem lesz semmiféle műtét, hétfőn pedig még lesz egy próbálkozás a lába megmentésére egy másik műtéttel. Most egy újabb reménysugár sejlett fel, és bízunk benne, hoyg minden rendben lesz! Flóra, sok erőt és kitartást kívánok nektek is!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda dolgok...kitartást!

      Törlés
    2. Köszönjük mi is! A remény holdsugár ragyogjon fel...és űzze el végre a sötét árnyakat!

      Törlés
  5. Gyors gyógyulást a lánykának!:)
    és olyan jó, h a történtek ellenére is hagytad egyedül elmenni:) az önbizalma bizony így fejlődik, elindult az önállósodás útján... nehéz, de egyre nagyobb teret kell engednünk nekik... a bizalom bizony törékeny, de ő még olyan kicsi, nem is biztos, h érti, hogy miért volt ez baj, hiszen mindenkit ismer, mindenkiben megbízik... húú, nagyon nehéz kialakítani egy un. egészséges "félelmet", tartózkodást...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jók ezek az együttérző szavak. Köszönöm.SZeretnük minden percüket uralni, és többnyire kell is...de azt a teret tényleg lassan meg kell adnunk nekik. Magamat vagy őt féltem pillanatnyilag jobban..ki tudja?

      Törlés
  6. Szia Júlia, kicsit elmaradtam a te blogod olvasásával is, de most visszaolvastam a bejegyzéseket, és megint sok szép és hasznos gondolatot osztottál meg velünk, olvasókkal, köszönet érte! A lánykádnak jobbulást, és a fenyőszirupot jövőre biztosan elkészítem én is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van telepátia.
      Ma reggel gondoltam Rád, és arra, vajon merre vagy, mi szépet készítesz, mi finomat főzöl, vagy életed mely, általunk nem ismert zegzugában vagy...és lám, itt vagy.
      Köszi, hogy olvasol, örülök, hogy szolgálhatok, és a fenyőszirup mostanra valóban révbe ért...érdemes.

      Törlés
    2. Fóra is hiányolt, aranyosak vagytok. :)
      Sajnos a Jóisten magához szólított valakit, aki nagyon fontos volt nekünk. Nehéz, fájdalmas, és aggodalommal teli hetek vannak mögöttünk. Még mindig nehéz megélni a mindennapokat, de szépen lassan - bízom benne- minden rendeződik.
      Panaszkodni nem akartam, ezért inkább hallagattam, és maradt a csönd.
      És tudom, hogy hiányolod a személyes dolgokat a blogomról, ennek legfőbb oka, barátom kérése, hogy óvjuk a magánéletünket (egy helyen dolgozunk, és vannak "kedves" kollégák).
      Viszont van egy zártkörű blogom, aminek megtekintéséhez szívesen küldenék meghívót neked, ha érdekel. Ott találhaszt képeket rólunk, meg a helyről, ahol élünk. :) Ehhez csak a g-mail-es e-mail címedre van szükség. Ha érdekel, örömmel küldöm a meghívót. :)

      Törlés
    3. Köszönöm, ha méltónak találsz rá, szívesen fogadom:)( Sokszor gondoltam már rá, hogy helyes-e nyitottságom, ez egyben kötelez és visszafog, ...remélem, pozitív élményeket hoz.)( Hova kell küldenem?...vagy ide? veressjulia@yahoo.com)
      Részvétem, és abszolút megértem- én is magamban tartós vagyok...könnyebben feldolgozom magamban és magammal a dolgokat.
      Erőt!

      Törlés
  7. Köszönöm, az erőre most nagy szükségünk van.
    A nyitottságod szerintem helyes, alapból én is nyitott vagyok, bár sajnos rossz tapasztalatot is szereztem bőven, a nyitottságomból adódóan. Talán ezért is lett a blogom kevésbé személyes, és inkább tárgyilagos.
    Az e-mail címedre elküldtem a meghívót, remélem működni fog (és remélem a blog is tetszik majd). :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések