Távolról sem olyan idilli

a falusi élet, mint amilyennek a fényképek mutatják. Tudom, ezzel a szélsőséges realizmusommal mindig ünneprontó vagyok, hogy még magamnak sem hagyom meg az az élvezetet, hogy bár a gondolat szintjén abban a tudatban ringatózzam, hogy a vidéki élet éppen olyan, mint a magazinokban mutatják.( Sok vonatkozásban kifogástalan, ez tény, szeretem...azért próbálom magam nem áltatni...)

Néhányszor felbuzdultam rövid vakációs itthon léteim alatt, hogy a kis kinti konyhautánzatunkat rendbe teszem, feldobom, hangulatossá varázsolom-hogy nagy szavakkal éljek-...mert ugye úgy láttam jobb helyeken...többnyire képernyőn keresztül.

S most, hogy végre itthon is vagyunk- bár szép volt a nyár, s még mindig semmit nem mutattam belőle-, eljött a pillanat. És foszlott az idill. Por, pókháló, eldobandó ez-az-, koszos rongyok, megannyi szárított(száraz) virág ki tudja minek gyűjtve...inkább nem sorolom. Egy délelőttnyi idő rendrakásra...és kb még egy annyi, míg minden ugyanolyan lesz...

Ez itt a való világ.

És nem,NEM szeretnék semmi kreatív ötletet, amivel menőbb lenne a hely- úgyis ugyanolyan poros lesz.

Megjegyzések

  1. Pedig képről tényleg szép.:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem innen hangulatos. :) De egyébként annak is megvan a maga varázsa, amikor az ember valamit tervezget, hangulattól függően mindig másképp.. (most ezek a futószőnyegek fognak kísérteni, olyan szépek)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hangulatos, tulajdonképpen...igen:)
      Ami meg atervezgetést illeti, nem is olyan régen írtam, hogy nagy mestere vagyok:), én nem élek, ha nem tervezek. Többnyire magas dolgokat, hogy legyen, amiért megszenvedni:)
      A szőnygek...mama szőtte.( Majd sorsolok:)) )

      Törlés
  3. Tudod imádom a rendet! De be kell, hogy valljam, mindig nem megy!!! Vannak néha fontosabb dolgok...személyekről pedig ne is beszéljek, akiknek a jobb léte jobban érdekel, minthogy azon rágjam magam...ami egyszerre NEM MEGY!!! Megy minden szépen a maga rendjében...és ez így helyes. Ha csak a renddel törődnék a gyerekeim a törődést hiányolnák bennem...stb.stb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rend, az múló dolog...tudod, íírtam már ezt is, hogy csak akis emberek teszik, mert a zsenik átlátnak akáoszon. Néha kisemberkedem, gyakran meg lubizkolom ( elképzelt) zsenialitásomban...

      Törlés
  4. Ez a kép pedig idilli:))) Látnád, mi van nálunk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Egyszer mutattál néhány részletet, az nagyon tetszett, szép otthonotok van az biztos:9
      Ja, és majd lássuk, mit szólsz októberben, ha élünk:)DV.

      Törlés
  5. Júlia, amit itt látok, Nálatok, az életszagú, amit a magazinokban, az utópisztikus és csak addig tart, amíg a fotó elkészül, vagy van külön takarító brigád hozzá.
    Mi Isten háta mögött élünk, de a Nyugalomszigeten. Mielőtt vendégek érkeznek hozzánk, a pókhálókat hiába tüntetem el mindenhonnan, mire asztalhoz ülünk, csak felfelé ne nézzen senki! Javában folyik a szövögetés.
    Az egyszerűség is tud fenséges lenni és vonzó! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések