Deja vu


avagy mondták már mások is ezt az önbizalmatlanságot, sőt tavaly ősszel is volt egér a házban, így válaszom:szerény vagyok tulajdonképpen, nem más a gond ( :) ), és az egércsapda készenlétben áll.

Ui. Az első iparos reggelre belesétált...hát nem reményteljes  a mai reggel?
     Kezdem azt gondolni, le lesznek súrolva  a  fiókok...ha nem más, hát általam...:)))

Megjegyzések

  1. Ó, tavasszal elpusztult a cicánk, pedig ő nagy egérfogó volt.a Férfi nem enged új cicát,nem nagy állatbarát.:(Én meg kissé tartok tőle, nem is kissé,hogy a garázson át besétál egy egér, onnan meg a kreatív káosz szobámban.Kell egérfogó,erre már én is gondoltam....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) ez itt való világ.
      Ami a macskákat illeti- anyu is ezt kérdezte, hogy a miénkek mindez idő alatt hol aludtak....
      Én javasoltam az este, hogy hozzuk be legalább Cilit, de volt népszerű az ötletem, így maradt a csapda, kérdés, hogy van -e még családtag? :)

      Törlés
  2. Iparos miért jött? Mi előtt álltok?

    VálaszTörlés
  3. Hogy is jön össze az önbizalomhiány és az egér?:) Nem értem tisztán:)))
    Nálunk még bizalmasan nyitva a hátsó veranda ajtaja, szerintem az első egérig:))) Utána majd szigorúan zárjuk. De most még olyan jó a levegő kinn! Jöjjön be (egerestül...)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a két téma egyszerre volt aktuális :)
      Kezdek rajtuk túllenni, egyéb az aktualitás.
      És valóban: nagyon kellemes őszi napsütést engedünk be mi is...és még ki tudja kit-mit. Csak abban reménykedem, hogy a hűvös estéken azért jól jön a nappali meleg.

      Törlés
  4. :DDD
    És milyen lett végül a reményteljes reggellel induló nap? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép volt...és nem tudtam elmesélni :)...belealudtam....de meglesz:)

      Törlés
  5. Nálunk a nagy hidegben jöttek be tavaly - a nappaliban szaladgáltak (cicánk nincs, a vizslakutya nem tűri meg őket - és bevallom én sem vagyok nagy cicás). Az egerek jelenléte nem zavart, az viszont már igen, hogy bejutottak a konyhapolcokra is és ott hagyták nyomaikat, és sok élelmiszert ki kellett dobnunk miattuk a szekrényből :(

    Végül beszereztünk egérfogót...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyjából én is állatbarát vagyok:), de azért a naponkénti fertőtlenítés, átpakolgatás, és valóban , élelem kidobás nem volt kedvemre tavaly, amikor nagyobb volt a gond. Most egyelőre kipipáltuk, úgy néz ki, egérmentesek vagyunk:)

      Törlés
  6. Mi volt, hogy az ablakpárkányon észleltünk egérkakit. Meg "egerszag" vagy "pocíkszag" is volt... és mikor azt hittük, hogy már minden példánnyal végeztünk, mit sem sejtve vettem fel a cipőmet és abban aludt egy szép kihízott egyed... Nagyon brutális élmény volt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Brrrrrrrrrr
      Egérmenteseknek tűnünk, mégis minden fertőtlenítés ellenére óvatos vagyok a konyhában...és mindenütt nagyjából. Az az érzésem, mindenütt ott lehet, nagyon sunyi tud lenni...De hátha mégsem.
      Mondjuk, megértem, hogy bejutnak a házig, minek utánna Cili és két kis fogadott fia békésen alszanak a lányoknak nagy késéssel felállított sátorban. üdülnek, vagy valami ilyesmi:)

      Törlés
  7. Nálunk a macskák az egerek, azok osonkodnak be mindenhol a házba. Ilyen felügyelet mellett csak nem lesz egerünk?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megtanította Cili is a kicsiket, hogyan kell seperc alatt bejönni...csakhogy ez nekünk nem jön be, azaz macskának kinn a helye:9 És az egereknek is- ott kinn adjanak sűrűn találkát egymásnak!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések