Füzetborító

Lassan egy hónapja  dolgozunk, nyolc napja gyerekekkel együtt. Gyűl az anyag, az élmény, az öröm és az elkeseredettség, a fénykép, a tanulság, az elmaradt munka ( :) ), nem tudom, képes leszek-e dokumentálni.

A mindentudó füzetet ( nem írom nagybetűvel, ez most nem a címe, hanem a funkciója) beborítottam. Biztatásul azoknak, akik nem gyakorlott kreatívkodók- szabó-varrók: lám, nagy tudás, tapasztalat , anyagi háttér nélkül is be  lehet borítani elég tisztességesen egy füzetet:)


Csinosítanék rajta, ha lesz még egy lendület...esetleg újra megmutatom:)


Mondanom sem kell, hogy ez a Lombocska:)

Megjegyzések

  1. Nekem így is tetszik, és mint abszolút kezdő varró, értékelem a munkád! Szeretem, amikor a kreatív munkáidat megmutatod, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, legalább mi, amatőrök tartsunk össze:)
      Egyébként az én kreatívkodásomról írtam..és egyre inkább vallom, hogy csak értelemmel-céllal.
      Mostanában annyi zagyvaságot, és fölösleges kütyüt láttam, amivel nem tudok azonosulni...mert arról ugye senki nem beszél, hogy mi lesz a sorsuk, no meg a portörlés...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések