Kör közepén állok,

körbevesznek jó barátok...és ez most nem egy újabb idézet:), még mielőtt valaki azt gondolná, egész nap zenegépen lógok. Bennem éppen annyi dalrészlet maradt meg, amennyi éppen szükséges arra, hogy ilyenkor előkapjam.

Sikerült ma átolvasni az elmaradt bejegyzéseket, s ilyenkor jön a dilemma- felelni kellene(ha már erre vállalkoztam:) )...
De hogyan, ennyi tartalmas dologra.

Vizuális ember vagyok, behunyom a szemem, és elképzelem, ahogy tényleg állok középen, körülöttem egyre többen,... és forognak-forognak- na, nem azért, hogy körbetáncoljanak engem,  :)- csak egyszerűen, mert az élet pörög, és pörgeti magával az embert, a családot, a közösségeket...ennyi a kép: zajlik az élet, mindenki a saját tengelye körül, és körbe körbe egy láthatatlan tengely körül...én is, de közben mellettem is...és ha tovább írnám és fokoznám, már az idetévedt olvasó is elképzelné, ahogy kapkodom a fejem, mert mindenkit látni és hallani szeretnék...

Jó kis élmény ide középre beállni, látni, tapasztalni, tanulni...és nagy öröm lenne számomra, ha most mind magára ismerne, aki körülöttem áll, és blogbejegyzéseket ír az élet csodadolgairól:)

Pörög-pörög az élet:ismét pontos órában kelnek és fekszenek a lányok- bárcsak nekem is összejönne ez a dolog:)-, Rebekával oviban vagyunk, ő szokja, hogy Anna nélkül is van élet ott, én meg gondolkodom azon, talán az egyetemen sem lenne nehezebb dolgozni, ideje váltanom:)), Anna hűségesen készül, s végtelenül unja, hogy még mindig csak színezni való a házi feladat, nekem sokat segít azzal, hogy maga olvassa a felhívó szöveget, és megérti, amit dolgozni kell, szokja már egy hete, hogy a hegedűgyakorlás mindennapos, és velem együtt reméli, most már valami dallam is megszólal, hogy élvezhető is legyen a dolog, R. viszi-hozza, közben meg a saját feladatait is elvégzi, itthon sokat segít ( Köszi), elkezdtük a gyülekezeti alkalmakat- tk, mikor is hagytuk abba?..- , szombaton már teljes nap volt...ennyi lenne.... Ennyire jutottunk ezen az első tanítási héten:)

Kezdődik a második, amikor már sokkal rutinosabb leszek:), néha kiállok a kör közepéről, és megmutatom, hogyan forgunk mi...talán valaki beáll középre.

 Ja, és kezdem érteni , olykor miért vagyok olyan szédült :))))


Vasárnapi virág a következő hétre:)





Megjegyzések

  1. Nagyon szépen írtál most is. Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ketten kellünk ahhoz, hogy egy jó gondolat megszülessen...:)

      Törlés
  2. "Jó kis élmény ide középre beállni, látni, tapasztalni, tanulni...és nagy öröm lenne számomra, ha most mind magára ismerne, aki körülöttem áll, és blogbejegyzéseket ír az élet csodadolgairól:)" -ebben a mondatban minden benne van!:)

    VálaszTörlés
  3. :( Bárcsak mindig ily bizonyossággal éreznéd,tudnád,h. igenis állnak körülötted ....oly nagy öröm volna ez nekem :)

    VálaszTörlés
  4. Nem mondom, hogy nagy arányban, de néhányan magatokra ismertetek...nagyon örülök:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések