Pofonegyszerű

 mécsesek, ovinak ajándékba, hogy szép legyen a folyosó egy kis zegzuga.
 Itthon nem ég benne a láng, csak bennem a kíváncsiság, milyen lesz, ha meggyújtjuk, s ha kerül még 1-2-3 pohárka, újratöltöm őszi apróságokkal, és akkor lesz fény...




Néha le kell mondani a kizárólagos birtoklásról, hogy másnak is legyen benne öröme. Minő nemeslelkűség...

Megjegyzések

  1. Nagyon aranyosak! Szeretem, mikor kreatív dolgokat hozol! :)

    VálaszTörlés
  2. Ténleg aranyosak és vidámak...ráadásul szuper ötlet!

    VálaszTörlés
  3. Most már gyűjthetem az üres kisüvegeket, poharakat is, az egyéb kacatok mellett :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek,köszönöm az ötletet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy itt akkor végre van blog is a név mellett:) Ugye ez ugyanaz az Emerencia,aki az olvasók közt is ott van( ott nem jelenik meg link, ezért kérdezem.)
      És odaát én is sok szépet látok, igyekszem gyorsan átolvasni mindent.

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Kiemeli, most figyelem én is. És nagyon jó az illatuk is:)

      Törlés
  6. Hogy micsoda ötlet! Baj, ha majd lenyúlom? Úgyis félretettem a szilvamagot - jó lesz valamire - alapon.:) Meg aztán a szülőknek is mindig azt szoktuk mondani: mindenféle nem romlandó szemetet hozhatnak nyugodtan az óvodába.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennél nagyobb sikerem nem lehet:)
      SZegény adminisztrátorunkkal én behozattam pénteken egy zacskó magot( akkor már megvoltak a mécsesek)...nem győzte kérdezni, mit fogunk azzal számolni...én meg mondtam, akármit, de jövő őszig nem lesz mag, nem lehet elég előrelátónak lenni:) Szakmai ártalom.( Most jártam nálad:) )

      Törlés
  7. Jó ötlet,meggymaggal én is kipróbálom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az is jó...azt hiszem, csak a fantázia szab határt annak, hogy mivel töltjük a poharat.Elég furán néztek az ismerősök, amikor az ősszel szilvamagot gyűjtöttem mindenhonnan.
      Üdv a blogon:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések