Szombat este


volt, mire mindezekkel meglettünk.
A virágot Zs. hozta, új pajtásunk,amikor vallásórára jött, Rebeka rajzolt, de főként írt, amíg én a vasalt ruhát pakoltam, a sütit elhelyeztem a tányérokon, mert anyu megsütötte, nagyot segítve rajtam, az ünneplőt ajtóra akasztottam, alapos főpróba után, reggel csak beleugranak az illetékesek, és egy pillanatra meggyújtottam a teamécsest a szilvamagok között ( senki sem tudta, villámgyors voltam, amúgy sem lett volna időnk leülni és melegedni fényénél. De szép, úgyhogy sort kerítünk ez utóbbira is:) )

És lett vasárnap reggel.
Az utolsó két óvodással itthon...Holnaptól Anna csak a kék iskoláig megy reggel...ezen el kell egy kicsit gondolkodnom:)





Megjegyzések

  1. Köszönet a sütikért :). A lányok meg ezúttal is gyönyörűek lesznek :),dehát különleges nap is e mai :)....számodra nem kevésbé,hisz e napon válsz pici lányunk életének Isten előtt egy életre részévé :)Izgatottan várom :),szeretettel.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű és ínycsiklandozó képek a napraforgó a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom az előttem szólókhoz!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindnégyeteknek:)
    A legegyszerűbb nap is különleges lehet:)

    VálaszTörlés
  5. És a süti? Arról szó sem esik?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések