A rendszeres olvasókról, kommentelőkről,

és arról, ami hirtelen eszembe jut a blogírással kapcsolatosan.

1. Álmodni sem mertem volna,hogy erre az oldalra,ahol többnyire megmondom a frankót, ha valami olyasmit olvasok a világ legjobb blogjain,(amiket persze ti írtok), szóval, hogy erre az oldalra egyáltalán valaki rákattint, még fel is iratkozik rendszeres olvasónak.:) Na és akkor el lehet képzelni, hogy mennyire örülök, hogy éppen ennyien- és mind-mind a legjobbak!!!

2. Könnyű a nagyvilágban blogolni, ahol mindenkinek internet van a farzsebében, szóval abban is akár a telefonján, vagy bármi más kötyüjén, aminek mi itt még a nevét sem tudjuk, na itt, felénk, ahol, ha netán szóba is jön a dolog- bár statisztikailag megmondani nem tudom, de biztosan sokan a tízből-, megkérdezik, hogy mi az...mármint, hogy blog.

3. Tisztelet a kivételnek:)

4. Némely blogok fent vannak a fb-on, s mivel a köznép internet használata ebben ki is merül, akkor hát sokan bekukkintanak egyes blogokra, de hogy feliratkozzanak- na az már nem megy...talá idővel.

5. Én sok helyre feliratkoztam, tiszteletből aziránt, amit ott kapok. Így tartom tisztességesnek. Ha ottjártam, hadd tudja a szerző. Na persze, értem én azt is, hogy sokan közülük viszont nem iratkoznak fel. Ezt is így tartom tisztességesnek, ha már amúgy sem olvassa, amit idehordok.

6. Ha egyszer olyan lesz ez az egész felelet, amilyennek én szeretném, külön bejegyzésben hírt adok róla.:) Addig csak remélem, hogy hellyel -közzel értelmesen reagálok egyes írásokra. És ha a szerző felfedezi önmagát a feleletben , örül is neki- mondjuk komment helyett itt talál hozzátoldást írásához.

7. Nem olvasom vissza, mert attól tartok, ezek után már csak leiratkozni lehet.:)

8. Sok boldog blogbejegyzést, D.

Megjegyzések

  1. Midig lenyűgöz a bejegyzésed, hogy egy egyszerű mondatot, úgy tudsz megfogalmazni, ahogy érzed..tudod, nem sablonos,amikor tudod mit fog írni követlező szóban...:-) Egyszerűen szeretem olvasni. Most a 7.pont mosolyogtatotott meg!:-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örömmel olvasom, és igyekszem tartani a színvonalat :)

      Törlés
  2. Én olvaslak, akkor is ha nem mindig irok neked.:):) És nem iratkozom le, juszt sem! Szép napot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszönöm. Így utólag tudom, hogy merész voltam, meg még egyebek, tisztelem kitartásod!
      és én is minden nap ott vagyok:)

      Törlés
  3. Ilyen ez a blogolás... Egyébként én is olvasgatok mindenfelé, tiszteletből és érdeklődésből fel is iratkozom. Kommentelni már nagyon ritkán szoktam -igaz újabban írni is-, lévén kevés az időm...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ilyen, mindezzel, és még sok más egyébbel számolni kellett már az elejétől.
      Azt gondolom, ez a fajta visszajelzés pozitívan serkenti a szerzőt.
      Ami meg a kommentelést illeti- nekem sem erősségem, van úgy, hogy megteszem, van, hogy bejegyzés születik róla, mert tk csak azért kezdtem el írni...aztán más is ideférkőzik.
      De hogy egy jó kis kör kialakul, ahol normális dolgokat meg lehet vitatni, az biztos, és szerintem jó dolog is.
      Azért várom-másokkal együtt- az új írásokat.

      Törlés
  4. Számomra a feliratkozás olykor csak adminisztráció.El is felejtkezem róla, azt hiszem az a fontos, hogy ott járok, olykor megszólalok. Aztán mikor tapintatosan jelzik, hogy miért nem iratkozom fel, miért nem vállalom fel az olvasást, akkor döbbenek rá, hogy kellene. Bocsánatot kérve utólag pótolom.
    Szerintem nem is hihető, hogy azt hittem fenn vagyok, és hogy valójában nem is tartottam számon, és főleg nem tiszteletlenségből.
    Talán mert számomra sem olyan fontos, hogy " hivatalosan" hányan vannak láthatóan az olvasóim között. Aki jön úgyis jön, és örömmel fogadom anélkül is. Olykor rádöbbenek, hogy a feliratkozás másoknak mennyire fontos is lehet, de én még mindig nem érzem. Fogok is elkövetni olyan "hibákat", hogy csak örömmel olvasok valahol, de nem adminisztrálok.Ezt egyfajta versenynek érzem, és nem szeretem a versenyt. Lebénít!
    Egyszerűen számomra ez nem fontos, számomra a blogolás lényege egészen másban van, nem olvasók látható, kimutatható gyűjtésében:-)
    Úgy látom, ki fogok lógni a sorból.(?):-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem lógsz ki semmi sorból.
      Ami minket illet, túl vagyunk rajta, és milyen szépen:))( Valójában az is merészség volt részemről- de nagyon értékes a blogod, ezért fontosnak tartottalak magamnak...ugye nem baj?)
      Talán ezt a témát nem is kellett volna említenem, különben sem reagált senki azok közül...hah, mert nem is olvasnak, így ezt sem látták.
      Gondolkodom közben, hogy most valami ferde kép alakulhatott ki rólam, hogy milyen hiú vagyok, vagy ilyesmi- számomra azért is fontos, hogy tudjam, ki olvas, hogy esetleg olyasmi -is-kerüljön terítékre, ami érdekli az ide tévedőt:)
      Pedagógusok külön előnyben,
      anyák,
      feleségek,
      keresztyének,
      kreatívkodók,
      barátok...
      Szeretettel fogadd:)

      Törlés
  5. Ó, hát köszönöm a jókívánságot! :-) Igazán kedves vagy!
    A kommentelésről, feliratkozásról azt gondolom, hogy ez egy pozitív visszajelzés az író számára, és bár tényleg nem azért írunk, de jól esik. Viszont nem szeretem, amikor egy bejegyzés kommentgeneráló szagú. Néha konkrétan lehet érezni, hogy na, ez azért született, hogy minél többen reagáljanak. Persze, ha jobban belegondolok, ezzel sincs semmi baj. Különbözőek vagyunk, különféle okokból vezetünk blogot, van, akinek sokat számít a visszajelzés, van, akinek semmit. Olvasok pl. olyan blogot is, ahol ki van kapcsolva a kommentelési lehetőség, szerintem ezzel sincs semmi baj. És olyan is van, akinek a blogolás már üzlet, neki tényleg sokat számít, hogy minél nagyobb forgalom legyen az oldalán, és ezért mindent meg is tesz, olvasókat gyűjt, stb.
    Pár éve sokkal nagyobb volt a forgalom a blogokon, főleg, amikor még nagyon újdonságnak számított, akkor több feliratkozás és kommentelés is volt. Ma már annyi blog van, hogy óceánt lehetne rekeszteni vele.
    És szerintem te is és én is szerencsések vagyunk, mert akik olvasnak bennünket, hozzánk is szólnak. Kedvesen. Nekem ettől kicsit több a blogolás, mintha csak magamnak írnám. Persze én nem is naplót írok tulajdonképpen.
    Na, hát röviden ennyi...
    Köszönöm még egyszer! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Célba ért a dolog!:)
      Igen, jó nekünk, a blogolás kedves oldalát ismerhettük meg.
      Én részemeről köszönöm az élményt, neked is:)

      Törlés
  6. Nem alakult ki ferde ferde kep rolad bennem, hanem beillik abba a vagyott elkepzelesembe, hogy ha teljesithetö egy kivansag, akkor merjünk kerni, mert a masik nem gondolatolvaso.Sokszor csak varunk, varunk, aztan csalodunk, pedig csak egy jelzest kellene adnunk annak, akit illett.
    En is örülök, ha valaki bejelentkezik, nagyon jol esik, de bizonyara olvasnak olyanok is, akik nem teszik meg, es ez sem erint engem erzekenyen. Soha nem hasonlitgattam össze meg a bejelentkezök es a kommentelök vagy az olvasok nevsorat!:-)
    Viszont tetszik, amit leirtal, hogy esetleg olyan temekat is hozol, ami erdekli az olvasoidat, ha tudod,hogy kik azok.Ez figyelmesseg.
    Szandekosan nem emlitettem, hogy kettönk között zajlott le az emlitette eset. Te leirtad, es az is tetszik, hogy bevallaltad. Igy adtal egy jelzest itt is, hogy neked fontos a bejelentkezes.
    Meg le kell irnom, hogy amint megtudtam,hogy mit nem tettem meg, es ez neked hianyzik, azonnal es örömmel bejelentkeztem. Szobol ert az ember, es mi nagyon jol lerendeztük!:-)
    Megint ekezet nelküli gepem van csak! Jo ejt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak annyit fűzök hozzá, hogy akikről szó van, az sosem fog már idepillantani. Sem bejelentkezni, sem szólni. És végtére hülyének érzem magam, hogy én valaha is, sőt sokszor túl gyakran odaszóltam...De hát tetszett, amit olvastam ott, és jeleztem.
      Amit viszont tévedtem,az az, hogy ebben a sok port kavaró bejegyzésben nem szedtem külön pontba ezt a kivételes példát, ami veled volt, ami egyedi és megismételhetetlen, és amiért hálás vagyok.
      Legyen szép hétvégéd!
      :)

      Törlés
  7. Egyszer olvastam valahol, hogy nem szabad abba a hibába esni, hogy azért írjunk bejegyzéseket, hogy aztán azt várjuk, hogy azokat minél többen kommenteljék. Nem hiszem, hogy a blogolót az minősíti, hogy hogy hány komment érkezik 1-1 bejegyzéséhez, illetve hányat ír ő maga más blogjára kommentként. Bár tudom, és érzem én is, hogy bizony piszok jól esik, ha visszajelzést kapok, és az is, ha eggyel többen csatlakoznak az olvasók táborához.
    Nézd csak meg, te később kezdtél blogolni, és ha verseny lenne kettőnk között, te nyernél utcahosszal, mert már jócskán lehagytál engem... Ez is bizonyítja, hogy nagyon jól csinálod azt, ami csinálsz. És merem állítani, hogy nem csak blogírás terén. :) Szerintem örülj, hogy már nagyon sokan követnek, hiszen ők akkor is biztosan olvasnak, ha épp "némák". De a vannak, a blogodon veled vannak.
    Jut eszembe (és ez nem számonkérés!), az ÁlmodLak-os blogomba bekukkantottál? Mert meghívót már réges-rég küldtem rá, de semmihez sem szóltál hozzá, és bevallom, vártam, mert nagyon kíváncsi lettem volna a véleményedre.
    Sok puszi, innen, nem messze Budapesttől. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én alapból vonzom a konfliktust:)
      És nem versenyzem...:)

      Törlés
  8. Kedves Júlia! Te vagy az első, akivel elkezdtem felelgetni! Örülök neked és jólesnek kedves szavaid és cselekedeteid is..., mint ahogyan a Szülők a gyermekekért blogunkat is követed! Örömmel látom nyomaid úgy, mint ahogyan te is a másokét! Kicsit be sokaltam a kettővel, de talán továbbra is segítenek. Kissé elmaradoztak a hozzászólásaim, annak ellenére, hogy minden bejegyzésedet követem van, hogy a mobilommal nem tudtam válaszolni neked és rendes gép elé csak este kerülök eléggé kimerülten! Mostanában meg csapadoztak másokhoz is a megjegyzéseim, mert mire mindent átolvasok már rájövök, hogy 22.00 kongatnak itt felettem. Komolyan én már nem is tudom ti hogy csináljátok, hogy mindenhol jelen vagytok! Itthon eléggé felpörögtek az események. Papi hazajött a kórházból, már nem kap kemoterápiát és reménykedünk, hogy felépül. Mamit viszont nov. 8-án műtik, mert már előzőleg mindkét lábát műtötték csípőficam és csontritkulás miatt, most az egyik beépített valami elmozdult és hónapokat vártunk a műtétre, mert már menni sem bírt szegénykém. Így papi egyedül marad velünk 2-3 hétig. A gyerekek pörögnek ezerrel...suliból hazaérve tanulás, ebéd és vacsora főzés, 2 éves gyerek mellett takarítás, közben a nagyobbal is kis kikapcsolódás...este 20.00-ra ér haza a férjem és vége a napnak. Persze ágyba csak 23.00-24.00 mire kerülök, mert nekem is jár egy magányos kikapcsolódás, de reggel 5.30-kor kelek. Így olvasni olvaslak titeket a mobilomon napközben aprócska szünetekben, de kommentelni nem nagyon szoktam. Néha már fáradt az agyam a beszéléshez is és a gondolkodásra is...erre jó a pinterest...na ott erre nincs szükség a jobbnál-jobb ötletek láttán.
    De hál'Istennek van aki beszélget veled és ez már megnyugtat, hogy én már így nem hiányzok neked. Sok jó ember van körülötted!!!! Én lényegében másabb..."szabadabb szájú" vagyok és ami a szívemen az a számon...de ez vagyok te már csak tudod! A blogolás is úgy élvezetes, ha mindenkinek bár máshogy de ad valami örömet. Mások az értékek az elvárások a kívánságok és egyebek, de valami hajtja az embert, hogy vigye a szekeret!
    Puszi! Legyen sok-sok örömed!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Személyesebben válaszolok erre:)Fontos nekem...

      Törlés
  9. Nagyon köszönöm a feleletet, amit hagytál nekem, nálam. És az írásaidat is, mert bár csak ritkán -"kétésféléves" forgószél, majd' 100 állat, kert, kéthetente plusz három gyerek, hozzá a világvége, ahol csak "magaduram" vagy, szolgád egy sem, stb.- jutok ide, jó olvasni feleleteidet.
    És végre állandó olvasód is lettem, bár ma is negyedik nekifutásra sikerült.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Isten hozott- most ez a lényeg. Kellemes időtöltést, bármily ritkán is, és sok szép bejegyzést odaát:)

      Törlés
  10. Évával egyetértek abban, hogy mindenki a maga fejével tud gondolkodni, s ha valakinek nem fontos a regisztráció, eszébe sem jut, hogy a másiknak igen.

    Én a freeblogon "nevelkedtem", s ott ilyen feliratkozási lehetőség nincs is, s ha Te annak idején nem kéred, valószínűleg eszembe sem jut, hogy kitegyem a mostmár blogspotos blogomra.
    S igazán csak most, hogy felhívtad a figyelmet a bejegyzéseddel, most néztem meg, hogy mit is takar ez a feliratkozás.

    Azzal a böngészővel, amit leggyakrabban használok, és ahol a kedvenceim linkjei vannak elmentve, valamiért nem tudom megnézni ezt az ablakot a blogokban, meg még mást sem (pl. az utolsó hozzászólásokat a főoldalon, akinél van ilyen). Valószínűleg nem jól van beállítva vagy nem tudom, miért, nem vagyok egy számítástechnikában járatos egyén.
    De most jó, hogy a másik böngészővel is rádnéztem, mert legalább látom, hogy már ennyi követőd van. Nagy gratula!
    S ha már látom… és tudom is, ez neked sokat számít, természetesen, szívesen feliratkozom 48.-nak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nekem....
      Fogalmam nem volt, hogy itt vagy a listán vagy sem...a név miatt.
      De tk. ezen nem is gondolkodtam, mert mindig, amikor normális dolgokról írok, te reagálsz, úgy mellesleg, hogy nagyon jól jön nekem az a reakció...
      Nem is szaporítanám a szót e témakörben, örülök, hogy felvállaltál így is, számomra fontos a véleményed...ezt sem ragoznám...
      Talán csak annyit: Akinek nem inge, ne vegye magára:), Évával ketten ti vagytok ezek :))) Mégis köszönöm, hogy gondolkodtatok a dolgon, értékelem.
      Akinek meg inge, az csakhogy nem veszi fel...de ne is tegye, mert még a végén tényleg kihozza valaki belőle, hogy én kértem. Pedig erről nincs, ez csak egy ténymegállapítás. Én azóta is, hogy odataláltam, rendesen olvasom, sőt megjegyzéseket is írok időnként. Ez a szerzőket nem kötelezi semmire....nagyon helyes:)
      Szeretetteljes üdv:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések