Aktuális leszek :)

mert néha szembe jut, hogy óvónők is olvasgatnak, talán, néha...és mit gondolnak?- semmit nem dolgozom?...

Alcím:

Márton -nap a Lombocskában-2011-
( ötletek 2012-re óvónőknek-gyerekeknek)











             Egy kis vásáros játék díszlete, ahol a gyerekek sorban bemutatják a portékájukat, majd elmennek maguk a vásárba, dalolnak, játszanak...
             A néphagyomány lampionos részét tavaly kihagytuk- nem igazán tudtam, hogy református többségű közösségünkbe hogyan hozzam ésszerűen be az eredeti szokást. A gyerekekkel beszélgettünk a hagyomány eredetéről.
           Az őszi összefoglaló játéknak mindenképpen helye van az óvodában, ezután már nincs, mikor bemutatni az évszak mondókáit-dalait-meséit-játékait.

          Idén is lesz őszi ünnepség- kicsit másképpen. Utólag jegyzem, jövőre lesz tanulság :)

Megjegyzések

  1. Ez tényleg nagyon kedves őszbúcsúztató lehetett. Idénre is hasonlóan sikereset kívánok Neketek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Agyalok rajta-más gyerekek, más helyzet, meg kell találni a megfelelő módot:)

      Törlés
  2. Nagyon szívesen olvasgatom MINDEN bejegyzésed, és gondolkodom a soraidon...nézegetem a fotókat, rakosgatom össze a képeket. Képzeld pár évig én is dolgoztam református fenntartású oviban. Már nem....
    Sok szép dolgot tanultam ott, sok szép emlékkel :)! Azért bevallom az ovis bejegyzéseknek is nagyon örülök. Csodaszép dolgokat látok a képeken. Az utolsó képen ismerős a kis göndör hajú ovis. Már rájöttem, hogy ez tavaly volt:)! Te voltál az óvónénije? Jó ötleteket láttam, köszönöm!!!
    Szép napot kívánok:)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      A református óvoda nekem csak álom- ez, ahol dolgozom, attól az, hogy én ott vagyok :), ez nem elég viszont.Állami intézmény...
      Igen, a lányoknak én voltam-vagyok az óvó nénijük,ez így sikerült. Minden pozitív és negatív vonatkozásával el kellett fogadni a helyzetet.
      Viszont, és várom az ötleteket!

      Törlés
  3. Micsoda gyermekparadicsom! Nagyon ötletes! Nálunk is állami ovi van, de nagyon jó kapcsolatunk van velük, vannak közös programjaink is:) És ők is nagyon ügyesek... Az óvónéniskedés pedig családban... Hát, én meg hittantanár vagyok:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Kell néha az ilyen megerősítés, hogy elfogadhatóan néz ki környezetünk:)
      Ami meg az együttműködést illeti- csak rajtunk múlik, úgyhogy én is meg vagyok elégedve az egyház és iskola-óvoda kapcsolatán.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések