:)

Időnként szembenézek magammal....


Megjegyzések

  1. Ó, de jó, hogy mi is szembenézhetünk Veled. :)Csak úgy sugárzik rólad valami igazi életszeretet, köszönöm, hogy megmutattad. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon örülök ,hogy láthatlak!!!!!Egyetértek Diussal.:)

    VálaszTörlés
  3. Amit teszel példaértékű, gratulálok hozzá! És csatlakozva az előttem szólókhoz, jó látni! :)

    VálaszTörlés
  4. Jó "látni" és szembenézni veled!:-) Köszi!!!

    VálaszTörlés
  5. Tényleg ragyognak a szemeid...valami sugárzik "belülről"...Jó így látni....

    VálaszTörlés
  6. Nagyon helyes ez a kép rólad! :) (szerintem még tőlem is fiatalabb vagy :) )
    Szóval, azt szeretném még elmondani, hogy mindig olvasom ám a bejegyzéseidet (munkahelyen, lazításképp), de sajnos a kommentelésig nem igen jutok el (mert a g-mail le van tiltva, este meg már nincs rá általában időm).
    Pedig szinte mindig lenne mit írnom... Az almaszüretes képeidet egyszerűen imádom! A lányaid gyönyörűek, mint mindig, a szülinaposnak utólag is sok-sok boldogságot kívánok! Az oviban készült kis alkotásoktól meg mindig elolvadok! :) Jó olvasni Téged! Szép estét!

    VálaszTörlés
  7. Szia! Helyes vagy és fiatal. Gyönyörű családod van, Szolgatársad és Gyülekezeted. Örülök, hogy "megismertelek" - talán majd egyszer személyesen is!

    VálaszTörlés
  8. Hát...erre nem számítottam....
    Köszönöm.
    Azért elég jó arány., hogy 46-ból 8-nak bejön a kép:))
    Viccet félretéve- nem tudok mit mondani...azon kívül, hogy le a kalappal az előtt, aki ezek után is idekattint.
    Ja igen- és én mindig mondom, hogy bármelyik blogtársnak a szemébe néznék. Valamit hoz ez magával...

    VálaszTörlés
  9. Jó is szembenézni magunkkal és másokkal!!! Jó látni köszönöm én is neked!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések