Esős napokon

hihetetlen lesz...



...hogy ez most, ezen őszön történt.

Pedig igen- jámbor velünk az idő....

Megjegyzések

  1. s"előveszem, ha hull a hó, ez volt a..." ahogy Nemes Nagy Ágnes írta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy már úgy el leszünk foglalva az esőkabáttal vagy hólapáttal, hogy dehogyis nézünk vissza.
      Most azonban remek a napsütés:)

      Törlés
  2. Régóta készülök, hogy elrakom a nyári cuccainkat és előveszem a melegebb ruhákat (ti. kevés a helyünk, s így csak a használatosak férnek el a szekrényben)..ám, mire odajutottam, mindig nyári meleg volt és nem tudtam a melegebb holmikra ráhangolódni.:)
    Ma is jó időnek nézünk elébe, de már mégis meg kell tennem, mert ki tudja?! Azért remélem még lesz egy pár meleg napunk. Olyan szépen kihajtott a nyáron kiégett fű, újra lehet friss zöldbabot kapni, az emberek, főleg az idősebbek, kiülnek a parkba és szívják magukba a napfényt, én is ezt tenném legszívesebben...
    Akkor szeretem az őszt, ha hosszúra nyúlik az indián nyár,...mint most!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És olyan szép végre a dália!
      Átestem az év legrondább munkáján, a ruhapakoláson...legalább rend van újra a lányok szekrényeiben. Fura volt a dzsekiket kikészíteni, de azt hiszem, nemsokára mégis csak el fogjuk viselni...
      Bár még van egy-két őszi túránk, amihez kell a napsütéses szép délután- lehetőleg az őszi vakációban:)

      Törlés
  3. Nagyon szép fotók!
    Én is nagyon hálás vagyok érte, hogy bár már október van, még nem kellett fűteni. Mi is élvezzük a napsütést, bár reggelente már igen hideg van... :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)
      Igen, reggel-este már tényleg ősz van, ha napközben még álcázza is magát.( kelleni éppen nem kell, de elkel egy kis meleg, ergo este egyszeri tűz van a kazánban, hogy a lányokat zuhanyozzam kellemes hőmérsékletben:) )

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések