Határidős bejegyzés

Kérdezte Márta, mi volt a legutóbbi bátor tettem...

Azóta is gondolkodom, volt-e ilyen, s most jövök rá, hogy a lista legtetején éppen az van, hogy megígértem neki, itt majd elmesélem...Akkor ezek szerint, ha lista van, és annak teteje, több bátor tettem is...

Ez csak egy játék, virtuális, mégis belementem, és reggel lejár a határidő...épp időben vagyok, másfél órával éjfél előtt. Jellemző...Csak majd az utolsó napon is így célba jutnék.

Lényeg- bátor tetteim számbavételekor sok minden előkerült:

- hogy egyáltalán elfordítottam a kulcsot az autóban
- és a rendőrt is megsétáltattam
- hogy megírtam egy-két emailt olyan tartalommal, amit személyesen talán sosem mondtam volna el
- hogy Annát elsőbe irattam
- hogy elvállaltam a vezető tanácsban a tagságot
- hogy vallásórát tartok minden szombaton abszolút amatőr létemre
- hogy nap mint nap bemegyek az óvodába és vállalom, hogy mások féltett kincsét megőrzöm
-.....ehhez hasonló vagányságok

De hát ezek közhelyek...ez bárkivel előfordul.

És akkor nincs lista, csak egy tétel- az utóbbi idők legnagyobb bátorsága volt, hogy blogírásra vetemedtem. Tisztában azzal, hogy rengetegen művelik a műfajt, hogy labdába sem rúgok, olyan magas a mérce, nem is magamnak írva, hanem felelgetve másoknak, akik talán egyáltalán nem is kíváncsiak rá...folyamatosan bátorkodom előhozakodni ...

Hogy ez bátorság?, vakmerőség?, naivság?, feltűnési mánia?, beképzeltség?, nagyokosság?,...nem is tudom, minek nevezzem még?....Mindenképpen remélem, elfogadható a játék szabályaihoz mérten...és de jó, hogy akkor ezen a témán is túlvagyok:)Mármint a blogírás mikéntjén.

S hogy meddig, milyen gyakran és milyen értelmesen lesz még bátorságom?, jó kérdés....

A biztonság kedvéért idehozom , amit nekünk az ősz ad, nehogy kimaradjon a lajstromból:)





Megjegyzések

  1. :)Némelyekhez valóban nagy bátorság kell:),kellene nekem is ..olykor,mindig:)

    VálaszTörlés
  2. :)
    Még várok egy kicsit, ha nem érkezik meg amit küldtem (és ami szóra sem érdemes amúgy,) elküldöm még egyszer. Majd még rákérdezek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Piszkálom folyamatosan a postaláda oldalát, mert nincs türelmem bejönni a kulcsért...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések