Így vasárnap hajnalban

még szebbek a képek és az emlékek. Pedig az eseményekben sem volt semmi hiba:)

 És hogy a segítségek....hát ki, ahogy:


Talicska minden formában:)

Alku


Kétféle almaevés


Volt némi komolyság is a dologban:)

Megtörtént  a helycsere


És akkor a munkavállalás

Közben nem elszigetelten dolgozunk: kolléganőm és fia murkot ás

A szomszédék kukoricát válogatnak- gyönyörű piros csöveket kaptam ajándékba

És mert amúgy is baj volt, hogy dologidőben én a fényképezéssel vagyok elfoglalva, kikértem magamnak...:)

Nem is csoda, hogy a kosár egyre csak telt:)










Megjegyzések

  1. Megy ám a munka nálatok családi összefogással!
    A közösen szedett alma sokkal finomabb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom, munka volt-e ez:) ?
      Kicsalogattuk a lányokat, közben leszedtük az almát...tavaly leszedte előttünk valaki, Anna megsiratta, azóta készültünk erre a napra...
      És valóban, szeretik, pedig sajnos más gyümölcsöt nemigen...

      Törlés
  2. Csodás, hangulatos képek...jó itt nálad:) jól érzem magam mindig...szép őszi napokat kívánok nektek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Viszont.
      Örülök a pozitív visszajelzésnek.Köszönöm.

      Törlés
  3. Ó, de gyönyörű az alma!!!!Ültetnem kellene egy almafát!
    Nagyon tetszik a padon ülő kép.:)-is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon hamar terem:), megéri.
      Ami meg a padon ülést illeti- arra gondoltam ott,azalatt a pár pillanat alatt, hogy de jó lenne időnként hátra menni, leülni, és csak nézni a szomszéd szórós drót kerítését, és azon túl bármit:)...de nekem erre türelmem, nem tudom,lesz-e valaha.

      Törlés
  4. Szeretem-bejegyzés:) És az almát is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Október van- biztosan marad még!

      Törlés
  5. Ez nagyon tetszett, s a fotók is. Itt is panaszkodnak a szomszédék, hogy a hegyen leszedik a terméseket.Szegény unokája meg csak várta az ellopott körtét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Megesik, sajnos...szemfülesnek kell lennünk saját portánkon is.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések