Lesz úgy,

hogy a napi rutinom során valamikor vissza fogok tudni gondolni azokra a dolgokra, amik történtek, eseményekre , amiket megéltünk, gondolatokra, amik hangos szóval hagytak el engem, és lesz úgy, hogy amikor így visszagondolok, akkor nem érzem, hogy ezt a visszajátszós időt valami más, sokkal fontosabb dologtól lopom el. Mint például most az alvástól...

Akkor, azokban az időkben, amikor nyugisan elemzem az elköszönő napot, már nem azzal az alapgondolattal fogok élni, hogy essünk át ezen is- akkor már megtanultam örülni minden percnek, megélni a csodát, hogy kaptam még egy napot.

Addig viszont
benéztem ide,
 látom, ahogyan szembenézek magammal- és akkor gyorsan továbblépek:),
elnapolom a szülinapi beszámolót- marad még egy kicsit  a miénk a varázs, hogy ünnepeltünk újra négyévest,
lubickolok a szép szavakban-köszönöm-,
reménykedem azok türelmében, akiknek most még nem válaszolok,
olvasok jobbnál jobb dolgokat és
kétségbe esek, hogy nem tudom tartani a lépést a felelgetéssel,
és -hogy reggel már megint ne az én vigyori képem köszönjön itt bárkire-, megmutatom, milyen szép az ősz, amikor a fránya eső végigkíséri a szülinapi sétát a kastélykertben:





Szinte hihetetlen, hogy ezek a szép színek nálunk vannak, ahogyan az is, hogy én, éppen én észrevettem, és még le is fényképeztem őket. Pedig nem a gazdagságról híres a hely, mint ahogyan én sem éber figyelmemről és fényképezni-tudásomról....

De úgy látszik vannak csodák.
MZ szerint az élet, a világ éppen olyan szép, ahogyan a képeken látjuk. Csak az ember nem képes észrevenni szabad szemmel ezt a szépséget. ( Könnyű neki a vadiúj, méregdrága géppel:), ami mellesleg tényleg profi. )Szerintem a fényképezőgép ámít, részleteket mutat be, ami nem fedi a valóságot teljességében. Csak azt mutatja, amit mi akarunk. A nem kívánatos részletek elmaradhatnak...
Lehetne ezen vitázni.

Egy biztos: a lányok tényleg ilyen szeretni valók, mint ezeken a képeken:


Ugyanazok a képek, mint amit fbre tettem-mert van, aki ott (még) nem ismer :)...

Megjegyzések

  1. Lányok gyönyörűek!:-)És az őszi képek is!
    De kérlek továbbra is rakjál fel képeket ide is, mert nekem nincs, és nem is lesz fb!
    Köszi!!!:-)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)
      Rendben...
      A lányokról ott nincsenek képek, kivétel ez a kettő, amit a kastélykertben készítettünk.

      Törlés
  2. Kis erdei Tündérek!!!!!Az egyiknek az ernyője piros, míg a másiknak a kabátja...:)A park mesés!!!!!!Bárcsak lenne felénk is ilyen park!És igen,kérek szépen ide is képeket,mert a Fb-ot nem szeressem igazán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lányos képek itt vannak, ott csak esetleg mi a felnőttek.
      Találkozunk ott is...?
      A kert szép, de nagyon sok a munka benne.

      Törlés
  3. szépségesek a lányok! a képek is önmagukban! :)
    a hófehér harisnya ő esetükben meddig marad patyolat tiszta?...:) kis 2 évesem szaladva egyenetlen talajon állandóan összekoszolja magát, persze minek adok rá harisnyát a játszótérre?!..:D nagyrészt még a csini ruhák csak módjával vannak jelen, de majd...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fehér harisnyáról írhatnék hosszasan:)
      Egyelőre annyit- nem erősségünk...

      Törlés
  4. A világ, az élet tele van szépséggel, sokkal mélyebb szépséggel mint amit a fényképeken látunk.
    A gépek nem látnak, bármilyenek is legyenek. Csak a képszerkesztés minőségében van különbség közöttük (és persze az árban is). A szem azé aki a gépet kézben tartja, aki a képet megörökíti.
    A fényképek egy-egy tárgyat, arcot, tájat, eseményt ... örökítenek meg. Az egészet egy pillanatba és két dimenzióba zárva (igaz már 3D-s képeket is lehet készíteni, de még nem próbáltam).
    A képek mögött ennél sokkal több van: mosolyok, barátságok, örömök, bánatok, szépségek, kedvességek ... és vég nélkül sorolhatnám azt a sok érzést, élményt, megélést ami körülvesz egy-egy elkészített fényképet
    Számomra a fényképezés egyfajta tisztelgés azok az emberek, tájak, pillanatok ... iránt amelyek széppé tették, kitöltötték életemet. A képek csak emlékeztetők, hogy eszembe juttassák mindazt amit a gépek, az objektívek nem láthatnak ...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések