Minden lényegtelen dolog

itt kuncog ebben a zavaros naplóban- tulajdonképpen olyan, mint én....

S a lényeg...elraktározva.
Időnként úgy érzem, mégiscsak le kell venni dolgokat, megörökíteni...különben félreérthető.



A szülinap egy hétig tartott, megfűszerezve hideg őszi esővel és kiadós betegséggel.

Négy évesnek négy alkalommal köszöntés.

1. Vasárnap: család, nagyszülők,keresztszülők, szülők barátai. Akkor volt a töltött káposzta, a bátyja és Emma mama tortája, a séta a kastélykertben és a vetítés.





2. Hétfőn, az igazi napon- három kis vendége volt Rebekának, így öten ünnepeltek. Semmi kreatívkodás, nagy felhajtás nem volt. Még azt sem bánom, ha valaki azt mondja, ízléstelenek vagyunk- csupa Barbi volt a tányér, a pohár, az abrosz, meg az Anyumama tortája, a divattervezős játékok...mert Rebeka barbist kért, és most kiléptem magamból: nem győzködtem, nem akartam lebeszélni, nem barkácsoltam fölösleges kütyüket. Ő meg örült, hogy kedves barátaival , testvérével lehet, és minden olyan, amilyennek ő kérte. Na ennyi jár egy négyévesnek!












3. Az oviban is ünnepeltünk- mézes pogácsával , egy kis üdítővel, tapssal és dallal. Szerényen, de szeretettel, még ajándékot is készítettünk- Lombocska leveles albumját. Kívülről felismeri mindenki oldalát, és sokszor elforgatja, mesélve, melyik levelet ki pöttyözte be.

 
 

 

 

4. Pénteken volt aztán a ráadás- még egy szerény spagettis vacsorával, ritka vendégekkel , és egy ráadás kis minitortával negyedjére is felköszöntöttük Rebekát. Ez volt az a találkozás.



Akkor ha 20 éves lesz, húsz alkalommal ünnepeljük meg? :)

Tulajdonképpen mindegy- hiszen minden nap vele, és mindenkivel akit szeretünk, egy ünnep. Annak tiszteletére, hogy kaptunk még egy napot ajándékba. Érdemes hát ünneppel megtisztelni azt.

Megjegyzések

  1. Isten éltesse a Kicsilányt!:)

    VálaszTörlés
  2. Igenis meg kell ünnepelni az ünnepet, ünnepeltet! Édes gyermekarcok, Rebeka egy bájos tündérke, mint Anna is, aki remélem már jól van?:-)

    VálaszTörlés
  3. Annyira idilli, annyira szeretettel teli minden képed, minden írásod... szerencsések a lánykáid, hogy ilyen anyukájuk, ilyen családjuk van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, mi vagyunk a kivételezettek, hogy ilyen gyermekeink vannak.:)
      Gyere olvasni:)

      Törlés
  4. Nem furcsa keres a Barbi baba egy 4 eves kislanytol. A furcsa az lenne, ha nem teljesitenenk.:-)

    VálaszTörlés
  5. Elküldtem a Kittis tortát az én Rebeka unokám szüleinek, ő tegnap volt 2 éves. Barbi: őszinte leszek, ránéztem, szóval én nem szeretem. Aztán eszembe jutott az unokám, valami beszélős pónira kívánt rá. Szörnyű és drága. Anyuka hárított, majd 90 nap múlva. A gyerek naponta számolt vissza. Meg kellett venni. Elvek ellenére, ezek után. Néha játszik is vele. Sajnos ez a tv. a divat....

    VálaszTörlés
  6. Isten éltesse sokáig a kis drágát!:) Most néztem meg jobban magamnak őt, és kijelenthetem: tiszta apukája!:) Bár biztos ti is tudjátok, látjátok...:)

    Nem kell őket tiltani a Barbitól sem. Ha nem az ő világuk, úgyis kinövik.:) Mi tavalyelőtt karácsonyra vettünk barbis ruhaszettet, valahoyg úgy voltam én is vele, hoyg most túllépek magamon. Nagyon örültek neki, most is néha-néha előveszik, majd hónapokra elfelejtik. De amikor előveszik, akkor élvezik, és ez a lényeg. :) Hogy örüljenek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Ami meg a barbikompániát illeti, lenne, mit írni róla :)

      Törlés
  7. Isten éltesse sokáig! Szépek nagyon ezek a gyermekek! ♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések