Naná, hogy bosszankodtam,

nem én lettem volna, ha nem keseredek azon is el, hogy nem én nyertem....
De hogy is nyerhettem volna, hiszen nem versenyeztünk :)
Csak játsztunk, és most máson volt a sor.

Közben meg percek alatt elfelejtettem , hogy bosszankodtam, és várom a reggel-délben -estét, hogy újra megpattintsam a postaláda oldalát- ha már türelmetlenül nem jövök be, hogy kulcsot vigyek a zárba- , mert úgyis lesz ott valami...:)

Gondolkodom azon, hogy minekutána vakmerően elfordítom a kulcsot, és mozgásba helyezem az autót , valamint megkérdeztem postás Tibit, hogy ugyanbiza nekem nem hozott-e semmit, szóval ilyen nemű tetteim után mi következik még...

Kezdek meglepődni saját magamon:) és jó lenne számbavenni, van-e még olyan dolog az életben, amiről nem gondoltam, hogy valaha is képes leszek megtenni.

..Jaj, igen, s hogy mi az , ami szóra érdemes-arról legközelebb:)

Megjegyzések

  1. Na, ezt most nem igazán értem.:) Mit nem nyertél? És mi a helyzet a vakmerő kulcselfordítással? Most gyakorlod a vezetést?
    Egyedül Tibit értem.:D Ő a szomszédunk öccse, azért.:)

    VálaszTörlés
  2. :) Köszönöm- most jót nevettem-ez az első a blogírásom rövid történetében. Nagyon jól esett.
    Mártánál a játékban, ott nem nyertem.
    Mondhatjuk úgy is, hogy gyakorlom- de inkább alig fér a fejembe, hogy ez is én vagyok...nemrég még lehetetlenségnek tűnt.
    És Tibi, hát igen, a szomszédod öccse....jaj, de jót kacagtam...azon kívül,hogy a szomszédasszony számláját tette be hozzánk, még mindig nem hozott más egyebet:)
    Köszönöm, Edit:)

    VálaszTörlés
  3. Júlia, most meg én nevetek. Így visszaolvasva, amit írtam, háááááát.... Jó kusza, értetlenkedő, tényleg.:)
    Akkor, ha jól értem, van jogosítványod, csak még nem mered elhinni. Azt hittem, csak én vagyok ezzel így. Pedig mostanra már tényleg eléggé otthonosan mozgok az autóban/autóval, mégis sokszor rácsodálkozom a dologra: tényleg én ülök itt? Tényleg "szabad" vagyok? Tényleg nem vagyok hozzákötve senkihez? És folytathatnám.
    Ami pedig a postásokat illeti... Nálunk meg Tibinek a sógornője a postás. A bizonyos szomszédnak a felesége. :) (Akik igaz, hogy már nem laknak velünk szemben, mert már elköltöztek a házukba, de azért a lakás még az övék, úgyhogy számomra továbbra is szomszédok, mégha általában csak autóval jutunk el hozzájuk:D:P)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések