Témazáró,

kezdődik az új fejezet.

Részlet a levélből, én írtam :))

Amit meg  a világunkról gondolok:igen, igazad van, rossz. De nekem nagyon fontos , hogy lássak meg benne valami szépet. Nincs más kapszkodó. Csak a jóra való törekvés. Kevesen vagyunk-benne te meg én-, akik egyáltalán foglalkozunk ilyesmivel. Hogy a kimondott szó ne fájjon, hogy a megtett cselekedett ne bántson, hogy az elültetett palánta növekedjen. És ne  a magunk dicsőségére. Azt hiszem, valami ilyesmire gondolsz te is .

Egészségesen gondolkodom hát, mert kaptam megerősítést. Többen írjátok,hogy noha ti is mutattok meg dolgokat, azt sosem dicsekvésnek szánjátok, hanem jóhiszemű tanulságnak. És ez olyan szép.

A laptoppot nyakába akasztó anyukát-feleséget-munkást még én sem láttam, sőt elképzelni sem tudom, hogyan lehet azt, amikor Napoleont lepipálva egyszerre mindenben teljesít valaki...de egyáltalán nem is frusztrál a dolog. Hát legyen...

Ami viszont a legfontosabb: mégiscsak úgy látszik, nem kézimunka, recept, tevékenységterv vagy kerti betakarítás volt a feszültség elindítója, hanem minden bizonnyal annál valami sokkal komolyabb. Most reménykedem, hogy talán meg is tudom....

:) Ugye szebb is lehet tőlünk a világ...nem csak rontani tudunk?

Megjegyzések

  1. Persze, hogy nem a tevékenységek és bemutatásuk indította a feszültséget... Amikor valakit valami bánt, nem mindig tudja jó szemmel nézni, ha más próbál szépet látni maga körül. De ettől még nem szabad, hogy rossz kedvünk legyen, mert akkor őt sem tudjuk kihúzni a gödörből.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Milyen jó lenne tovább olvasni a levelet...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések