Amikor gazdasszony voltam




Vannak teljesítmények, melyekre igazán csak én lehetek képes. Ennyit elöljáróban a szerénységről:)

11,5 év falun eltöltött idő nem volt elég ahhoz, hogy amikor hirtelen hátra kell menni a kertbe,ne a -bár már hat és fél éves, de még mindig- jó állapotban levő bőrcipőbe dugjam a lábam.
Szántás ideje van. A magam lettem a gazdasszony:), éppen arra a pár órára , midőn a nemes tevékenység lezajlik. Nem azért, mert profilt váltok, hanem mert éppen csak én voltam itthon. Sajnos. Az árválkodó paprika szárak sem gondolták volna-akárcsak én ma reggel, aki lightos takarítást terveztem,- hogy általam végeztetik sorsuk.
Félcipőben, a szomszéd által kisegítve, kitépásztuk hát , ami a szántás útjába esett. Meg még azt is, ami nem....a tavaszra előkészített petrezselymet.Nagyon groteszk voltam, csak az vigasztalt, a munka nemesít....
Így tehát a teljesítmény.
Utólag megnéztem, kár, hogy csak utólag: azt is felszántották, amit nem kellett volna. Így már csak hab a  tortán, hogy miként lesznek a bokrok és csemeték a frissen felszántott földbe elültetve....
Azt hiszem, nem éppen így volt az elképzelés :))

Megjegyzések

  1. Nálunk ezért nem szántatunk, ásásra meg nincs kapacitás, s így kicsi a hasznosítható kertrész -eddig. Együttérzek veled.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) Én csak egyszerűen mosolygok.

      Törlés
  2. Amikor e kertben bütykolhetnékem támad, Kedvesem rendszeresen rámszól: nem öltöznél át??? Ilyenkor ébredek rá, hogy "rendes" ruhában vagyok. Valahogy ez az apróság mindig elkerüli a figyelmem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam az efféle alkalmak ritkasága teszi...ez van.:)

      Törlés
  3. Olyan szép a felszántott föld képe!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy néz ki, maga a munka is viszonylag jó. Megkönnyebbültem kissé- az ilyesmit nem jó rám bízni, akkor sem, ha csak felügyelőnek vagyok megtéve:))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések