Anyu főz

Tulajdonképpen egy új címke lesz, alatta pedig finomságok.
Nem én főztem, de én is ettem alapon.

Ajándék anyunak :)

Főtt zöldség és csirkemell

Minden összedarálva

Tojás hozzáadva, só, bors

Zöldpetrezselyem

Formát kapnak

Megsülnek percek alatt

Telik a tál

Ürül a tányér:)
Ilyen a zöldséges csirkemell fasírt.Finom.

Megjegyzések

  1. Indulhatunk? Megkívántuk!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Micsoda elismerés egy vérbeli gasztrobloggertől!!! Köszönjük:)

      Törlés
  2. Óóóó, de guszta:) Még soha nem hallottam róla, és biztos nagyon finom lehet. Ki fogom próbálni!!
    Egészségetekre!:)

    VálaszTörlés
  3. Elgondolkodtam, hogy tényleg itt az ideje, hogy vegyek egy húsdarálót!:)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a verziót még én sem ettem! Ráadásul jó ötlet a csajoknak becsempészni a zöldséget!!!! Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen...sajnos csak az egyiknél jött be, de dolgozunk rajta:)

      Törlés
  5. A fenti recepthez hozzá teszem hogy lehet fokhagymát is tenni hogy pikánsabb ize legyen.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon örülök, hogy receptekkel is bővül a blogod! :) A fasírt pedig nagyon guszta! :)

    VálaszTörlés
  7. Inkább csak lelkes amatőr. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések